Marketing Week

Δευτέρα, 27 Μαρτίου 2017

Η ΙΔΕΑ: «Η δική μας Ελλάδα είναι αυτή που τα καταφέρνει στα δύσκολα». Αυτό είναι ένα από τα κεντρικά μηνύματα της νέας εταιρικής καμπάνιας της αλυσίδας λιανεμπορίου My market, το εικαστικό της οποίας επιμελήθηκε η MullenLowe Athens. Σχεδόν έναν χρόνο μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς της αλυσίδας Βερόπουλος, τα My market αριθμώντας πλέον 221 σημεία πώλησης, δηλώνουν δυναμικά το «παρών» ως κομμάτι «της δικής μας Ελλάδας». Μίας Ελλάδας που προσπαθεί και τα καταφέρνει παρά τις αντιξοότητες. Η καμπάνια «My Ελλάδα» σηματοδοτεί την πετυχημένη πορεία του έργου της ενοποίησης των δύο εταιρειών και επικοινωνεί με συμβολικό τρόπο τα οφέλη της υλοποίησής του στην κοινωνία. Η καμπάνια «τρέχει» με τηλεοπτικό σποτ, καταχωρήσεις, σήμανση μέσα στα καταστήματα, ειδικά εικαστικά στην ιστοσελίδα και σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα των My market.

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778