Marketing Week

Σάββατο, 29 Απριλίου 2017

Η ΙΔΕΑ: H OgilvyOne δημιούργησε τη νέα καμπάνια του Axe, η οποία βοηθά το κοινό να καταλάβει τη διαφορετική χρήση δύο προϊόντων Axe, του άσπρου Axe αντιιδρωτικού και του μαύρου Axe Daily Fragrance. Μέσα σε 30 δευτερόλεπτα από τη ζωή της Ζωής και του Αργύρη, ενός νεανικού, καθημερινού ζευγαριού, εξηγούνται εύκολα και διασκεδαστικά οι διαφορές των δύο προϊόντων. Σε ένα γρήγορο video, όπου η εικόνα παρακολουθεί τον λόγο και όλα συμβαίνουν ζωντανά στο πλατό, χωρίς ειδικά εφέ, η Ζωή με τη βοήθεια του εκφωνητή καθοδηγούν τον Αργύρη και μαζί όλους τους νέους άνδρες σε αυτή την ηλικία, στη σωστή χρήση και των δύο προϊόντων ανάλογα με τις ανάγκες τους. Η παραγωγή του video πραγματοποιήθηκε από την FeelMe Productions, ενώ οι περιπέτειες της Ζωής και του Αργύρη συνεχίζονται σε pre rolls, banners και στη σελίδα του Axe σε Facebook και Instagram.

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778