Marketing Week

Πέμπτη, 24 Αυγούστου 2017

Η ΙΔΕΑ: Με αφορμή τα 25 χρόνια του, αλλά και την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS, η The Newtons Laboratory δημιούργησε για το «Κέντρο Ζωής» την καμπάνια «Βγάλε την ετικέτα». Η καμπάνια «τρέχει» κυρίως στο internet και καλεί τον κόσμο να δείξει πόσο θυμωμένος είναι με τις ετικέτες που μπαίνουν στους ανθρώπους που ζουν με τον ΗΙV. Για πρώτη φορά, μία καμπάνια δεν ζητάει στον χρήστη το like ή οποιαδήποτε αντίδραση, αλλά μόνο το «Angry» για να δείξει πώς νιώθει και για να βγάλει τις ετικέτες. Πρωταγωνιστές της καμπάνιας και των σποτ είναι η Τζένη Μπαλατσινού και ο Θοδωρής Μαραντίνης. Παράλληλα, η καμπάνια περιλαμβάνει και print, αφίσες, ραδιοφωνικά κτλ. Η παραγωγή των σποτ είναι της Filmiki, με σκηνοθέτη τον Νικόλα Αλαβάνο και μουσική επιμέλεια της Oxyzed.

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778