Marketing Week

Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου 2017

Η ΙΔΕΑ: Η Interbus, σε συνεργασία με την Mindshare παρουσιάζει έναν νέο τρόπο προβολής στα κινούμενα μέσα και συγκεκριμένα στο μετρό, εγκαινιάζοντας την προβολή διαφημιστικών βίντεο στις οθόνες συρμών τελευταίας γενιάς. Η δυναμική της κινούμενης εικόνας συνδυάζεται με τις υπόλοιπες μεθόδους προβολής (εσωτερική επικάλυψη), για να σηματοδοτήσει τη νέα εποχή της Out Of Home διαφήμισης. Επιβάτες έχουν ήδη αρχίσει να βλέπουν την πρωτότυπη επικοινωνία των video της Cosmote TV σε βαγόνια του μετρό, με την ενέργεια να υλοποιείται από την Interbus και την ΣΤΑ.ΣΥ Α.Ε., ως ζητούμενο της Mindshare, στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ανάγκη επικοινωνία της καμπάνιας Rebranding της Cosmote TV.

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778