Marketing Week

Πέμπτη, 24 Αυγούστου 2017

Η ΙΔΕΑ: Η νέα καμπάνια που σχεδίασε η OgilvyOne Athens μαζί με την Bold Ogilvy & Mather καλεί τον κόσμο να ανακαλύψει τον νέο του μεγάλο έρωτα μέσα από τις διαφορετικές γεύσεις της αγαπημένης του σοκολάτας. Η «αρχή» έγινε με τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Αποστόλη Τότσικα να θυμάται την σχέση του κάθε φορά που τρώει ένα κομμάτι Lacta. Μια σειρά από 3D animated τηλεοπτικά σποτ δείχνουν το «καλειδοσκόπιο» των γεύσεων που προσφέρουν οι διάφορες σοκολάτες Lacta. Το καλειδοσκόπιο των γεύσεων είναι και το βασικό θέμα της καμπάνιας σε στάσεις λεωφορείου, μετρό και στα social media. Η ιστορία του τηλεοπτικού σποτ αποτελεί το έναυσμα για τη νέα online σειρά της Lacta «Από την αρχή», τον Ιανουάριο 2017. Τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Βαρδής Μαρινάκης (Μαύρο Λιβάδι) σε παραγωγή της Foss Productions, με concept & επιμέλεια της OgilvyOne Athens.

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778