Marketing Week

Πέμπτη, 24 Αυγούστου 2017

Η ΙΔΕΑ: Την ιστορία που κρύβει η ελληνική εταιρεία αντρικών ρούχων Dirty Laundry παρουσιάζει η πρώτη καμπάνια του σήματος, με κεντρικό μήνυμα «There’s always a story behind». Κάθε ρούχο της Dirty Laundry έχει τη δική του ιστορία, η οποία αντανακλά την καινοτομία και μοναδικότητά του. Σκοπός της καμπάνιας είναι να συστήσει τη μάρκα και τις αξίες της στο αντρικό κοινό που ζει σε έντονους αστικούς ρυθμούς, αναζητά την ποιότητα και επιλέγει ρούχα που εκφράζουν την προσωπικότητά του. Βασικός εκφραστής της καμπάνιας είναι ο Γιώργος Πρίντεζης, ο οποίος επιλέχθηκε για τη στάση ζωής, τον χαρακτήρα και την προσωπικότητά του. Την καμπάνια υπογράφει η δημιουργική ομάδα της BrainwashFX και την παραγωγή το στούντιο διαφημιστικής φωτογραφίας Ampoo.

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778