Marketing Week

Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2019

Είσοδος Χρήστη

Η ΙΔΕΑ: Με ένα νέο τηλεοπτικό σποτ που δημιούργησε η A3, είναι στον «αέρα» τα νέα συμπληρώματα διατροφής Macrovita Apitherapy για τον βήχα και το κρυολόγημα. To concept βασίστηκε στο πρόβλημα που παρουσιάζει συνήθως ο ερεθισμένος λαιμός, ο οποίος κλείνει με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται η φωνή και να βγαίνει είτε πνιχτή είτε βραχνή. Έτσι στην ταινία, πρωταγωνιστεί ένα λιοντάρι με φωνή γατούλας, το οποίο ξαναβρίσκει τη φωνή του «με τη δύναμη της φύσης». Η σειρά Macrovita Apitherapy εμπλουτίστηκε με το σπρέι πρόπολης και το σιρόπι μελιού, που δεν περιέχουν πρόσθετη ζάχαρη, αλάτι, γλουτένη και λακτόζη και είναι κατάλληλα για όλες τις ηλικίες από 3 ετών και πάνω. Η καμπάνια τρέχει παράλληλα σε επιλεγμένα websites με animated banners και skin ads.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778