Marketing Week

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2019

Η ΙΔΕΑ: Η JNL+ και η avakon+ ανέλαβαν την 360ο επικοινωνία της εταιρείας μαγειρικών σκευών Pal σε όλους τους τομείς: advertising, digital, PR, social-media, community management, κ.λπ. Η συνεργασία ξεκινά με τη νέα καμπάνια «Ποιος μου πήρε τα Pal μου;». Η πρωταγωνίστρια Ντορέττα Παπαδημητρίου «ψάχνει» φίλους, γνωστούς και αγνώστους και καλεί το κοινό να δηλώσει τα δικά του Pal, στο www.Palcontest.gr και να διεκδικήσει δώρα.

Όποιος θέλει να γλιτώσει από τα «νύχια» της Ντορέττας, καλείται να μπει στο Palcontest.gr, να δει τα βίντεο με την Ντορέττα σε στιγμές κρίσης να ψάχνει τα Pal της παντού, ενώ αυτά έχουν κάνει φτερά, και να δηλώσει τα δικά του Pal πριν να είναι αργά. 10 υπερτυχεροί συμμετέχοντες στον διαγωνισμό «Ποιος μου πήρε τα Pal μου;» θα κερδίσουν, μετά από κλήρωση, από ένα σετ μαγειρικών σκευών Pal Granite 10 τμχ.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778