Marketing Week

Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες

Folli Follie | Καμπάνια

Η ΙΔΕΑ: Η Folli Follie παρουσίασε σε ένα φαντασμαγορικό cocktail πάρτι στη Σαγκάη τη νέα παγκόσμια καμπάνια της για το 2011, με την Gaile Lai, την πρέσβειρα της Folli Follie παγκοσμίως. Βασισμένη στην έννοια του «multiplicity», η Folli Follie δημιούργησε τρία διαφορετικά style icons σε τρία διαφορετικά σκηνικά. Η Gaile Lai ενσαρκώνει τρεις χαρακτήρες, την «Classic Gaile», την «Trendy Gaile» και την «Rock Gaile». Η καμπάνια παρουσιάζει την τυπική ημέρα μιας γυναίκας που την ενδιαφέρει να ακολουθεί τις τάσεις της μόδας. Σε κάθε περίσταση, μπορεί να βρει τρία διαφορετικά style icons της Gaile με κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ από τις νέες συλλογές της Folli Follie.

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778