Marketing Week

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες

Γνώμη + DraftFCB | ΟΤΕ | Καμπάνια

Η ΙΔΕΑ: Με τρεις νέες ταινίες είναι «στον αέρα» η νέα corporate καμπάνια του ΟΤΕ. Οι ταινίες «Γέλιο», «Γεια» και «Μπράβο» εκφράζουν το νέο, πιο φιλικό και ουσιαστικά ανθωποκεντρικό πρόσωπο του ΟΤΕ. Ο άνθρωπος είναι πάνω από τεχνολογίες, δίκτυα , πλατφόρμες. Ο άνθρωπος είναι εκείνος για τον οποίο φτιάχνονται όλα αυτά. Και όλα αυτά δεν θα είχαν καμμία αξία αν μέσα τους δεν υπήρχε ένα ανθρώπινο γέλιο, ένα μπράβο ή και ένα γεια. Το concept και η εκτέλεση είναι της Γνώμη+DraftFCB. Tο τραγούδι «Ι’m yours» του Jason Mraz, που θα είναι πλέον κομμάτι της υπογραφής του ΟΤΕ στο σύνολο της επικοινωνίας του, ντύνει μουσικά τις ταινίες. Η παραγωγή έγινε από τη Modiano.

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778