Marketing Week

Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες

McCann Erickson Athens | Amita Fun | Καμπάνια

Η ΙΔΕΑ: Λανσάρισμα του Αmitafun.gr με κεντρικό μήνυμα «Με τα πιο ζουμερά παιχνίδια... για να τα παίξεις», επιμελήθηκε η McCann Erickson Athens. Στο τηλεοπτικό, τα Αμιτάκια βρίσκονται στο απόλυτο σκοτάδι. Ένα κουμπί τραβάει την προσοχή τους και η Φραουμίτα το πατάει. Τα φώτα ανάβουν και ένας ανεμοστρόβιλος τους σηκώνει στον αέρα και αποκαλύπτεται ότι βρίσκονται στο site, καθώς όλα τα στοιχεία μπαίνουν στη θέση τους. Το site, όπως λέει και το κεντρικό μήνυμα, είναι γεμάτο από online παιχνίδια με εκπαιδευτικό περιεχόμενο τόσο διασκεδαστικά, που όλα τα παιδιά «θα τα παίξουν». Ο σχεδιασμός του site έγινε σε συνεργασία με την MRM Athens, σε πλήρες 3D περιβάλλον.

ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ / CREDITS

  • Από την Coca-Cola Τρία Έψιλον

  • Γιάννης Αθανασιάδης
    Country Marketing Director
  • Βαγγέλης Μόσχος
    Marketing Manager Amita
  • Άννα Γεράκη
    Junior Brand Manager Amita Fun! & Amita Chilled
  • Από την McCann Erickson Athens

  • Χάρης Παριανός
    Deputy General Manager
  • Τίνα Μαρούλη
    Creative Group Head
  • Νεοκλής Δελέγκος
    Creative Manager
  • Βάσω Τσαρτσάλη
    Account Director
  • Μαρίνα Τσοπούρογλου
    TV & Radio Producer
  • Κωνσταντίνος Σαρρής
    Art Director
  • Τάνια Ζερίνου
    Account Executive
  • Από την MRM Athens

  • Γιώργος Ανδριανόπουλος
    Managing Director
  • Νάγια Δημοπούλου
    Junior Interactive Art Director
  • Μιράντα Λαϊνά
    Account Executive
  • Από την Stefi Productions

  • Μαρία Στεφανίδη
    Παραγωγός
  • Δημήτρης Γκότσης
    Σκηνοθέτης
  • Γιώργος Ραχματούλιν
    Διευθυντής Φωτογραφίας

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778