Marketing Week

Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2017

Η ΙΔΕΑ: Η Bold Ogilvy υπογράφει τη νέα καμπάνια της αλυσίδας καταστημάτων Γερμανός, η οποία είναι βασισμένη σε ένα ιδιαίτερο πείραμα. Έξι άτομα ζουν διαφορετικές εμπειρίες σε περιβάλλον virtual reality, ενώ την ίδια στιγμή ένας παλμογράφος καταγράφει την εξέλιξη των παλμών της καρδιάς τους. Οι παλμοί τους «προδίδουν» τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας, όπως games, wearables, drones, action cameras, 4K/HD cameras και 4K τηλεοράσεις. Ολόκληρο το πείραμα και το making of φιλοξενούνται στο heartbeats.gr, όπου καθένας μπορεί να βιώσει τις ίδιες 360ο εμπειρίες σε smartphone ή tablet. Την παραγωγή της νέας καμπάνιας επιμελήθηκε η Central.

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778