Marketing Week

Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2020

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες

Publicis | Maalox Plus | Τηλεόραση

Η ΙΔΕΑ: Χρησιμοποιώντας ως δημιουργικό όχημα διαφορετικές τοπικές διαλέκτους και αντίστοιχα δημοτικά τραγούδια, η Publicis λανσάρει σειρά ταινιών για το Maalox Plus. Τρεις Κρητικοί μουσικοί σε τραπέζι αναρωτιούνται «... γιατί να καίει το στομάχι τους σαν κούτσουρο ξερό», δύο Ηπειρώτες μουσικοί σε γάμο «... δεν μπορούν, αχ δεν μπορούν, έχουν βάρος, πώς να σηκωθούν;» και δύο Πόντιοι μουσικοί σε γλέντι «... βογγύζουν και κοιλοπονούν, επρέστεν η κοιλίαν τους». Τραγουδούν ο καθένας με την ντοπιολαλιά του τα δεινά της υπερβολικής κατανάλωσης φαγητού (καούρα, βάρος, φούσκωμα) και του έρωτα, αφού και τα μεν και τα δε, περνούν από το στομάχι. Την επικοινωνία υπογράφει το μήνυμα «Επειδή όλα περνάνε από το στομάχι, μη σκας, Maalox Plus». Η παραγωγή έγινε από την Art Factory με σκηνοθέτη τον Φίλιππο Τσίτο.

ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ / CREDITS

  • Από την Publicis

  • Σοφία Βουγιατζή
    Account Director
  • Νίκος Σκλήβας
    Account Executive
  • Τένια Παπαγεωργίου
    Creative Director
  • Αθηνά Μπαλή
    Senior Copywriter
  • Στέφανος Ζαφειρόπουλος
    Copywriter
  • Άντζελα Γεωργιλά
    A/V Production Manager
  • Γιώργος Παπακωνσταντίνου
    A/V Production Assistant

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778