Marketing Week

Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2019

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες

FCB/Γνώμη | Revoil | Καμπάνια

Η ΙΔΕΑ: Η Revoil σε συνεργασία με το Εργαστήριο Τεχνολογίας και Λιπαντικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, ξεκίνησε ποσοτικούς ελέγχους στα πρατήριά της. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές πλέον θα είναι σίγουροι ό,τι στα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων τους μπαίνει η ποσότητα των καυσίμων που πληρώνουν. Η Revoil συνεργάζεται με τον ίδιο φορέα και για τον ποιοτικό έλεγχο των καυσίμων στα πρατήριά της. Με βάση το τρίπτυχο, «Ποσοτικοί έλεγχοι, ποιοτικοί έλεγχοι και ανταγωνιστικές τιμές», η FCB/Γνώμη δημιούργησε ειδική καμπάνια η οποία ξεκίνησε ήδη να τρέχει στην τηλεόραση.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778