Marketing Week

Τρίτη, 23 Ιουλίου 2019

Η ΙΔΕΑ: Η νέα καμπάνια της Χρυσής Ζύμης για το λανσάρισμα της πίτας Χορευτή φέρει την υπογραφή της Frank&Fame. Η Χορευτή είναι μία πίτα με πλούσιο φύλλο το οποίο λικνίζεται αέρινα δεξιά-αριστερά για να δημιουργηθούν πυκνές πτυχώσεις. Όποιος έχει παρακολουθήσει αυτή την παραδοσιακή τεχνική από μια νοικοκυρά θα συμφωνήσει ότι στα χέρια της το φύλλο «χορεύει».
Αυτός ο χορός του φύλλου έδωσε στην Frank&Fame την έμπνευση για το όνομα «Χορευτή» και οδήγησε στη δημιουργία μιας καμπάνιας που ανακαλύπτει τον χορό παντού.

Στις oμορφιές της Ελλάδας, στην παράδοση του τόπου μας, στις σπιτικές εικόνες που μας μεγάλωσαν και, τώρα, σε με μια νέα γεύση που χορεύει με την παράδοση και έρχεται στο τραπέζι μας σε τρεις επιλογές: Τυρόπιτα, Σπανακόπιτα, Κοτόπιτα. Η καμπάνια ξεκίνησε με teaser τηλεοπτικό και εξελίσσεται σε όλα τα Μέσα με τηλεοπτικό, καταχώριση, outdoor, social media και instore promo σε επιλεγμένα supermarket. Την παραγωγή του τηλεοπτικού υλοποίησε η Bright Shoe, σε σκηνοθεσία Μαρίας Σκόκα, ενώ τη διασκευή του παραδοσιακού θέματος που επενδύει μουσικά την ταινία υπογράφει η Rabbeats.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778