Marketing Week

Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2019

Η ΙΔΕΑ: Την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων επέλεξε η Allianz για το λανσάρισμα της νέας της διαφημιστικής καμπάνιας με κεντρικό μήνυμα #Tolmisesimera, με την επιμέλεια της MullenLowe. Η καμπάνια έχει ως στόχο να αναδείξει τον ουσιαστικό ρόλο που επιδιώκει να διαδραματίζει η Allianz στη ζωή των πελατών της: να αποτελεί το στήριγμά τους, ώστε να αισθάνονται ασφαλείς και να τολμούν να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα.

Ένας πατέρας που αποφασίζει να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στη μικρή του κόρη, μια γιατρός που ακολουθεί την αγάπη της για τη ζωγραφική, ένας καθηγητής που αφήνει τα βιβλία για να ζήσει την περιπέτεια με την παρέα του, είναι οι ιστορίες που παρουσιάζονται μέσα από τρία τηλεοπτικά σποτ, που υπόσχονται να μας φέρουν λίγο πιο κοντά στα θέλω μας, απομακρύνοντάς μας από συμβιβασμούς και ανασφάλειες για το αύριο. Την τηλεοπτική καμπάνια πλαισίωσε προβολή στο διαδίκτυο και σε έντυπα Μέσα. Οι τρεις τηλεοπτικές ιστορίες τόλμης διατίθενται στο κανάλι της Allianz στο YouTube.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778