Marketing Week

Κυριακή, 26 Μαΐου 2019

Η ΙΔΕΑ: Με πηγή έμπνευσης τα 20 χρόνια λειτουργίας της εταιρείας στην Ελλάδα, η Lidl Ελλάς λάνσαρε επετειακή καμπάνια, ταξιδεύοντας το κοινό από το 1999 έως το 2019. Η νέα δημιουργική καμπάνια κάνει μια αναδρομή ξεκινώντας από τις 9 Ιουνίου 1999, όταν η Lidl Ελλάς άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα, αποτυπώνοντας τη σχέση που έχει δημιουργηθεί μέσα στα χρόνια ανάμεσα στην εταιρεία, τους Έλληνες παραγωγούς και τους καταναλωτές. Δημιουργικό όχημα είναι μια οικογένεια την οποία παρακολουθούμε από τα πρώτα της βήματα.

Πρωταγωνιστές είναι ο μπαμπάς που θέλει να προσφέρει τα πάντα στο παιδί του και το παιδί του που χρειάζεται τα πάντα. Μέσα από δυναμικά πλάνα, ζεστές και χιουμοριστικές οικογενειακές δράσεις, τους βλέπουμε να μεγαλώνουν και να εξελίσσονται μαζί. Μαζί τους στη διαδρομή αυτή είναι και τα Lidl. H ταινία με διαφημιστική τη The Newtons Laboratory, παραγωγή τη Filmiki και σκηνοθέτη τον Augusto Fraga, επενδύθηκε μουσικά από τον Νίκο Πορτοκάλογλου, με το τραγούδι «Πάνω από τα σύννεφα».

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778