Marketing Week

Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019

Η ΙΔΕΑ: Στην ανάγκη για αλλαγή νοοτροπίας και ανατροπή του στερεότυπου που θέλει την τάση στην κατανάλωση να συνοδεύεται άρρηκτα με την ιδιοκτησία, στήριξαν οι imba και Reprise την ιδέα τους για τη νέα καμπάνια της LeasePlan Hellas. «Όταν δεν σου ανήκει τίποτα, είσαι ελεύθερος να έχεις τα πάντα» είναι το μήνυμα που κορυφώνει το σενάριο της video καμπάνιας. To video της καμπάνιας εξελίσσεται σε ένα open space περιβάλλον σύγχρονης εταιρείας, με τον πρωταγωνιστή να περιηγείται, κατά μήκος ενός γραμμικού storytelling, σε πολλαπλούς χώρους καταρρίπτοντας διαδοχικά όσα αντιλαμβανόμαστε στην καθημερινότητά μας ως «κεκτημένα».

Μία 360 digital στρατηγική διαμορφώθηκε για να επικοινωνήσει το concept με στόχο την εκπαίδευση των χρηστών γύρω από το leasing, αλλά και την αύξηση των leads σε μία ανταγωνιστική περίοδο. Έτσι, συνδυάστηκαν branding ενέργειες με στόχο το consideration και performance καμπάνιες με στόχο το targeting χρηστών ανάλογα με τη φάση στην οποία βρίσκονται. Αξιοποιώντας ως βασικό όχημα το video, χαράχθηκε μια συνολική παρουσία στα διάφορα κανάλια (YouTube, Facebook, Instagram, Programmatic, PPC), η οποία συμπληρώθηκε με παραγωγή περιεχομένου. Το concept ενδέχεται να υιοθετηθεί και από άλλες χώρες της Ευρώπης, όπου η LeasePlan έχει παρουσία.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778