Marketing Week

Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019

Η ΙΔΕΑ: Στον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια για το ουίσκι Dewar’s, με την υπογραφή της The Newtons Laboratory. Πρόκειται για μία καμπάνια που η ιδέα της ξεκινά από τη μεγάλη αλήθεια που κρύβεται μέσα σε κάθε μπουκάλι Dewar’s: ότι για να πετύχεις το κορυφαίο γευστικό αποτέλεσμα και την εξαιρετικά ισορροπημένη γεύση, χρειάζεται διπλή προσπάθεια, διπλή παλαίωση. Έτσι και οι πρωταγωνιστές των τηλεοπτικών είναι δύο άνθρωποι που προσπαθούν διπλά, για να γίνουν πραγματικά ευτυχισμένοι και να μείνουν πιστοί στην αλήθεια τους.

Ο Αλέξανδρος Φιωτάκης που μοιράζει την ημέρα του δουλεύοντας σε μία πολυεθνική, ενώ ταυτόχρονα «τρέχει» το δικό του, σύγχρονο barber shop και ο Στράτος Δρακούλης που ξεκίνησε από ένα συνηθισμένο κρεοπωλείο, για να φτάσει σήμερα στο να έχει κάποια από τα πιο ιδιαίτερα κρεοπωλεία, που προσφέρουν μία μοναδική εμπειρία στον πελάτη με τη δυνατή τους ηλεκτρονική μουσική. Τα τηλεοπτικά σκηνοθέτησε ο Daniel Bolda, με εταιρεία παραγωγής την Parasol.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778