Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019
Point Of Purchase (P.O.P.): Βασικό πλέον εργαλείο του marketing mix, αλλά...Έρευνες σχετικά με τη δύναμη τοu point of purchase (P.O.P), τόσο διεθνώς όσο και στη χώρα μας, έχουν δείξει ότι σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό - που από έρευνα σε έρευνα κυμαίνεται από 60 έως 70%, - η απόφαση αγοράς ενός προϊόντος γίνεται στο σημείο πώλη...
2 Απριλίου 2013 | 09:12
Topics: Promotion
Προσωποποιημένη Επικοινωνία: Η ελλιπής αξιολόγηση των data δοκιμάζει τα πλεονεκτήματά τηςTo 2008 το Πανεπιστήμιο του Jonkoping στη Σουηδία, θέλοντας να προσελκύσει περισσότερες φοιτήτριες δημιούργησε με τη συνεργασία της εταιρείας Goss Gothenburg, εξατομικευμένα ημερολόγια τα οποία και απέστειλε σε στοχευμένο κοινό. Το κάθε ένα από αυτά ...
19 Μαρτίου 2013 | 09:53
Topics: Ad Technology, Promotion
Spin και msn αποκαλύπτουν την «ανθρώπινη» πλευρά των υποψήφιων βουλευτώνΗ νέα θεματική ενότητα του portal www.msn.gr για τις εκλογές φιλοξενεί μια σειρά βίντεο με προσωπικές συνεντεύξεις υποψηφίων στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές.
27 Απριλίου 2012 | 16:27
Topics: News, Promotion
Nadja Lossgott, Nicholas Hulley, Creative Director Duo: «Το καλό είναι ο εχθρός του καλύτερου»Αποτελούν Creative Partners της AMV BBDO στο Λονδίνο. Μαζί, έχουν κερδίσει πληθώρα Grand Prix βραβείων και σχεδόν κάθε άλλο βραβείο. Επίσης, δουλειά τ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Stefan Bardega, iProspect: «Το μέλλον στο Performance, είναι channel agnostic»Τι σημαίνει φωνητική αναζήτηση; Ποια είναι η επίδραση της έκρηξης αυτών των νέων τεχνολογιών σε μεθόδους όπως το search και τι αλλάζει για marketers, ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα