Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019
Προσωποποιημένη Επικοινωνία: Η ελλιπής αξιολόγηση των data δοκιμάζει τα πλεονεκτήματά τηςTo 2008 το Πανεπιστήμιο του Jonkoping στη Σουηδία, θέλοντας να προσελκύσει περισσότερες φοιτήτριες δημιούργησε με τη συνεργασία της εταιρείας Goss Gothenburg, εξατομικευμένα ημερολόγια τα οποία και απέστειλε σε στοχευμένο κοινό. Το κάθε ένα από αυτά ...
19 Μαρτίου 2013 | 09:53
Topics: Ad Technology, Promotion
Η διαφήμιση στο Skype διαθέσιμη από τον Απρίλιο Διαθέσιμη προς τη διαφημιστική αγορά της Ελλάδας μέσω της Thinkdigital θα είναι η δημοφιλής πλατφόρμα επικοινωνίας Skype από τον Απρίλιο.
29 Μαρτίου 2012 | 16:11
Topics: Ad Technology, News
Augmented Reality by Total Immersion & Businesslike: Το μέλλον της Επικοινωνίας είναι εδώ Σε μία περίοδο που marketers και διαφημιστές αναζητούν νέους τρόπους επικοινωνίας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους -τρόπους όμως που να έχουν άριστες σχέσεις κόστους αποτελέσματος-, η τεχνολογία Augmented Reality, που αξιοποιεί κάθε σύγχρονη επ...
20 Σεπτεμβρίου 2011 | 11:23
Topics: Ad Technology
Nadja Lossgott, Nicholas Hulley, Creative Director Duo: «Το καλό είναι ο εχθρός του καλύτερου»Αποτελούν Creative Partners της AMV BBDO στο Λονδίνο. Μαζί, έχουν κερδίσει πληθώρα Grand Prix βραβείων και σχεδόν κάθε άλλο βραβείο. Επίσης, δουλειά τ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Stefan Bardega, iProspect: «Το μέλλον στο Performance, είναι channel agnostic»Τι σημαίνει φωνητική αναζήτηση; Ποια είναι η επίδραση της έκρηξης αυτών των νέων τεχνολογιών σε μεθόδους όπως το search και τι αλλάζει για marketers, ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα