Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2019
Μίλα μου για μήλαΈγραφα την περασμένη εβδομάδα ότι το branding κινδυνεύει σιγά-σιγά να γίνει η καινούργια καραμέλα της εγχώριας αγοράς επικοινωνίας (αν και δύσκολα θα μπορούσε κάποιος να περιορίσει το branding στα στενά όρια του όρου «επικοινωνία»).
19 Απριλίου 2012 | 10:31
Topics: Brand Forward, Branding, Services
Γιώργος Αναστασιάδης: Brand Greece: H ΕπιστροφήΝα που η οικονομική κρίση έχει και θετικά. Χωρίς αυτή δύσκολα θα συζητoύνταν σε τέτοιο εύρος το θέμα του brand Greece.
29 Μαρτίου 2012 | 11:15
Topics: Brand Forward, Branding, Services
Κωστής Παπαδόπουλος, Lighthouse: Η προσπάθεια για εξέλιξη δεν σταματάει ποτέΑξιόλογοι πελάτες, διακρίσεις και διαρκής ανάπτυξη. Όμως, η Lighthouse δεν επαναπαύεται, αλλά, βλέποντας την κρίση ως κίνητρο, θέτει νέους στόχους για περαιτέρω ανάπτυξη.
27 Μαρτίου 2012 | 11:30
Topics: Online Campaigns, Online media, Services, Sites / Portals, Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Nadja Lossgott, Nicholas Hulley, Creative Director Duo: «Το καλό είναι ο εχθρός του καλύτερου»Αποτελούν Creative Partners της AMV BBDO στο Λονδίνο. Μαζί, έχουν κερδίσει πληθώρα Grand Prix βραβείων και σχεδόν κάθε άλλο βραβείο. Επίσης, δουλειά τ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Stefan Bardega, iProspect: «Το μέλλον στο Performance, είναι channel agnostic»Τι σημαίνει φωνητική αναζήτηση; Ποια είναι η επίδραση της έκρηξης αυτών των νέων τεχνολογιών σε μεθόδους όπως το search και τι αλλάζει για marketers, ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα