Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά
Βρέθηκαν 19 αποτελέσματα
«Στον αέρα» η παγκόσμια χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Coca-Cola Η Mars Greece διοργάνωσε «Business Day» Η Δωδώνη λανσάρει νέα YouTube σειρά
Deloitte: Ανεπαρκής η διαχείριση των data από τις εταιρείες Στη Nielsen η Chief Diversity Officer της Publicis «Στον αέρα» η παγκόσμια χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Coca-Cola
Box: Νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού από τον όμιλο ΟΤΕ Νέα καμπάνια λανσάρουν Q καρτοκινητή και Admine H Vodafone λανσάρει το Vodafone Giga Network
Η Eurolife ERB στηρίζει παιδικό διαγωνισμό ζωγραφικής New business για την Aboutnet New business για τη FollowMeNow
Spec για τη δημιουργία b2b δικτύου στον τουρισμό Σε διαβούλευση μεγάλο έργο επικοινωνίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος Η Ειρήνη Αναστασιάδου με νέο ρόλο στο Υπουργείο Τουρισμού
Εμπορικά Κέντρα: Από το «Retailtainment» στο… «Entertainmerce»! Νέες τρισδιάστατες διαβάσεις από τα OK! Anytime Markets «Bazaars με χαμόγελο» από την Praktiker Hellas
Nadja Lossgott, Nicholas Hulley, Creative Director Duo: «Το καλό είναι ο εχθρός του καλύτερου»Αποτελούν Creative Partners της AMV BBDO στο Λονδίνο. Μαζί, έχουν κερδίσει πληθώρα Grand Prix βραβείων και σχεδόν κάθε άλλο βραβείο. Επίσης, δουλειά τ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Stefan Bardega, iProspect: «Το μέλλον στο Performance, είναι channel agnostic»Τι σημαίνει φωνητική αναζήτηση; Ποια είναι η επίδραση της έκρηξης αυτών των νέων τεχνολογιών σε μεθόδους όπως το search και τι αλλάζει για marketers, ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα