Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Vegan προϊόντα: Μετρώντας τα spikes στο «growth potential» της ηθικής
Καταγράφοντας εντυπωσιακά ποσοστά ανάπτυξης και διεύρυνσης της πελατειακής της βάσης, η αγορά των vegan προϊόντων κεφαλαιοποιεί τη διάθεση πειραματισμού και το wellness mindset και μετατρέπεται σε trend-setter, τόσο στην κατηγορία των τροφίμων, όσο και της προσωπικής περιποίησης.

Advertising

Nadja Lossgott, Nicholas Hulley, Creative Director Duo: «Το καλό είναι ο εχθρός του καλύτερου»
Αποτελούν Creative Partners της AMV BBDO στο Λονδίνο. Μαζί, έχουν κερδίσει πληθώρα Grand Prix βραβείων και σχεδόν κάθε άλλο βραβείο. Επίσης, δουλειά τους φιλοξενείται στη μόνιμη συλλογή τόσο του London Design Museum όσο και του The British Museum.

Creativity

Wunderman Thompson | Vitaline | Καμπάνια Creativity
Ένα σύγχρονο μανιφέστο στη γυναίκα του σήμερα που απολαμβάνει τη ζωή της ξεχνώντας τα πρέπει και τους κανόνες, παρουσίασε η Δέλτα για τις δύο νέες σειρές Vitaline, σε μία καμπάνια με την υπογραφή της Wunderman Thompson.

Digital / New Media

Stefan Bardega, iProspect: «Το μέλλον στο Performance, είναι channel agnostic»
Τι σημαίνει φωνητική αναζήτηση; Ποια είναι η επίδραση της έκρηξης αυτών των νέων τεχνολογιών σε μεθόδους όπως το search και τι αλλάζει για marketers, brands και agencies; «Τα πάντα», μας λέει ο Stefan Bardega, επισημαίνοντας ότι ακόμη, δεν έχουμε συνειδητοποιήσει πόσο μεγάλη είναι η αλλαγή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778