Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2019
Κυκλοφορία: 11/3/2019 Κυρίως Θέμα: Phaistos Networks: Αποκωδικοποιώντας τον «δίσκο» της online διαφήμισης Διαβάστε Επίσης: Brands & Marketing στο «μαγειρικό σύμπαν»: Με βασική συνταγή το Influencer Marketing
Commercial Interior Awards 2019: Βραβεύθηκαν οι πρωτοποριακοί επιχειρηματικοί χώροι!
Τα καλύτερα έργα αρχιτεκτονικής και διακόσμησης, που αποδεικνύουν την αξία της επένδυσης στην αισθητική των εμπορικών χώρων, βραβεύθηκαν στις 13 Φεβρουαρίου, στο gazARTE, στην Τελετή Απονομής των Commercial Interiors Awards 2019.
Διεθνή Media Brands στην Ελλάδα | Localization: Μια απαιτητική, αλλά επωφελής διαδικασία
Στον ελληνικό χώρο των media, ο οποίος είναι άκρως ανταγωνιστικός από τη φύση του, έχουν εισέλθει και αρκετοί ξένοι παίκτες, διεκδικώντας μερίδιο τόσο του κοινού, όσο και της διαφημιστικής πίτας. Η προσαρμογή ενός διεθνούς media brand σε μια τοπική αγορά δεν είναι εύκολη υπόθεση, αλλά αν γίνει σωστά, έχει μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας. Τα οφέλη είναι πολλαπλά, τόσο για τους ίδιους τους publishers, όσο και για τους διαφημιζόμενους και τους αναγνώστες.
Mullenlowe Athens | ΕΛΙΝΟΙΛ | Καμπάνια
Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της ΕΛΙΝΟΙΛ, με την επιμέλεια της MullenLowe Athens, με ένα διαφημιστικό σποτ 45’’ που δείχνει με παραστατικό τρόπο τη σταθερή διαδρομή της ΕΛΙΝΟΙΛ εδώ και 65 χρόνια.
Phaistos Networks: Αποκωδικοποιώντας τον «δίσκο» της online διαφήμισης
Αξιοποιώντας το τεχνολογικό expertise 20 ετών, με οργανωτική δομή που έχει σχεδιαστεί ώστε να βρίσκεται πάντα μπροστά από τις εξελίξεις, η Phaistos Networks φέρνει κοντά όλες τις πλευρές του οικοσυστήματος της ψηφιακής διαφήμισης, προτείνοντας ολοκληρωμένες, εξατομικευμένες λύσεις που προσδίδουν αξία σε κάθε stakeholder.
Nadja Lossgott, Nicholas Hulley, Creative Director Duo: «Το καλό είναι ο εχθρός του καλύτερου»Αποτελούν Creative Partners της AMV BBDO στο Λονδίνο. Μαζί, έχουν κερδίσει πληθώρα Grand Prix βραβείων και σχεδόν κάθε άλλο βραβείο. Επίσης, δουλειά τ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Stefan Bardega, iProspect: «Το μέλλον στο Performance, είναι channel agnostic»Τι σημαίνει φωνητική αναζήτηση; Ποια είναι η επίδραση της έκρηξης αυτών των νέων τεχνολογιών σε μεθόδους όπως το search και τι αλλάζει για marketers, ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα