Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019
Κυκλοφορία: 14/1/2019 Κυρίως Θέμα: Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος ΣΔΕ: «Κρίσιμες οι εξελίξεις και το ’19 σχετικά με το 2%» Διαβάστε Επίσης: CMO Council, έρευνα: Οι καταναλωτές «μιλούν» στα social media. Οι marketers ακούν;
The Economist Event: Η Τεχνητή Νοημοσύνη στον κλάδο του Retail
Σε ποιο βαθμό η εφαρμογή του ΑΙ επηρεάζει τη λειτουργία του Λιανικού Εμπορίου; Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα προσφέρει νέες ευκαιρίες απασχόλησης στον κλάδο; Μπορούμε να περιμένουμε αύξηση της ανταγωνιστικότητας, στο πλαίσιο της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης; Τις απαντήσεις έδωσαν σημαντικοί ομιλητές σε πρόσφατο συνέδριο, στο πλαίσιο της σειράς «The Economist Events», παρέχοντας άφθονη «τροφή για σκέψη».
Effie Hellas 2018: Οι καμπάνιες που «δόξασαν» τα νούμερα
Απονεμήθηκαν στις 11 Δεκεμβρίου ’18 τα Effie Hellas 2018, τα βραβεία που αναδεικνύουν την αποτελεσματικότητα της δημιουργικής εμπορικής επικοινωνίας. Πέρα από τη σημαντική αύξηση συμμετοχών 17%, η διοργάνωση πέτυχε επίσης να φέρει κοντά σε μία βραδιά γιορτής πλήθος στελεχών εταιρειών επικοινωνίας και διαφημιζόμενων.
Ogilvy | Διεθνής Αμνηστία | Καμπάνια
Η Ogilvy δημιούργησε τη νέα καμπάνια της Διεθνούς Αμνηστίας, με αφορμή τα 70 χρόνια από την υπογραφή της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
CMO Council, έρευνα: Οι καταναλωτές «μιλούν» στα social media. Οι marketers ακούν;
Παρά την αναγνώρισή τους ως εργαλείο εύκολης πρόσβασης στη φωνή, τις απόψεις, τις συνήθειες και τις προθέσεις των καταναλωτών, οι marketers στην Ευρώπη αδυνατούν να αξιοποιήσουν τα social media για τη βαθύτερη κατανόηση και το engagement των καταναλωτών. Η αναγνώριση του προβλήματος αυτού, αποτελεί και το πρώτο βήμα για την επίλυσή του.
12ο Corporate Communication Conference: Η εταιρική επικοινωνία στη νέα εποχή της εξωστρέφειας
Τηρώντας την υπόσχεση για τοποθέτηση της Εταιρικής Επικοινωνίας σε πρωταγωνιστικό ρόλο και για έναν εξαιρετικά πλούσιο «μαραθώνιο» περιεχομένου 450+ λεπτών, το 12ο Corporate Communication Conference άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στους επαγγελματίες της Εταιρικής Επικοινωνίας που συμμετείχαν στο ετήσιο ραντεβού του κλάδου τους στις 6 Δεκεμβρίου 2018.
Nadja Lossgott, Nicholas Hulley, Creative Director Duo: «Το καλό είναι ο εχθρός του καλύτερου»Αποτελούν Creative Partners της AMV BBDO στο Λονδίνο. Μαζί, έχουν κερδίσει πληθώρα Grand Prix βραβείων και σχεδόν κάθε άλλο βραβείο. Επίσης, δουλειά τ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Stefan Bardega, iProspect: «Το μέλλον στο Performance, είναι channel agnostic»Τι σημαίνει φωνητική αναζήτηση; Ποια είναι η επίδραση της έκρηξης αυτών των νέων τεχνολογιών σε μεθόδους όπως το search και τι αλλάζει για marketers, ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα