Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

20 χρόνια Ελληνική ακαδημία marketing: «Made in Greece»: ένα πολλά υποσχόμενο brand
Πόσο «αβανταδόρικη» είναι η ετικέτα Made in Greece για τα ελληνικά προϊόντα στις αγορές του εξωτερικού; Ποιες προκλήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν οι μάρκες και με ποιους τρόπους μπορεί να βοηθήσει το marketing;

Advertising

The Media ROI Forum: Data, ενσυναίσθηση και δημιουργία εμπειριών στη βάση του Media ROI
Στην εποχή του addressable economy, τα brands «έχουν τους καταναλωτές που τους αξίζουν». Ποιοι παράγοντες μπορούν να λειτουργήσουν θετικά και για τις δύο πλευρές, διασφαλίζοντας το μέγιστο media RoI;

Creativity

JNL+, avakon+ | Pal | Digital Creativity
Η JNL+ και η avakon+ ανέλαβαν την 360ο επικοινωνία της εταιρείας μαγειρικών σκευών Pal σε όλους τους τομείς: advertising, digital, PR, social-media, community management, κ.λπ.

Digital / New Media

Youtube pulse: Το YouTube «απογειώνεται» και το γιορτάζει
Όλο και μεγαλύτερο (που σημαίνει και μεγαλύτερο buzz, βεβαίως) γίνεται το YouTube Pulse (by Google, ας μην το ξεχνάμε), όπως απέδειξε και η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Πέμπτης, 13 Δεκεμβρίου, στο Bitros Warehouse, της Πέτρου Ράλλη. Ήταν μια πολύωρη, γεμάτη με ήχους, εικόνες, beat και φώτα βραδιά, από την οποία δεν έλειψαν η πληροφόρηση, οι εκπλήξεις και τα βραβεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778