Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

e-Commerce: Συνεχής ανάπτυξη, δυναμική είσοδος του B2B
Το B2B ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται με πολύ πιο γρήγορο ετήσιο ρυθμό σε σχέση με το B2C. Η «εξοικονόμηση χρημάτων» παραμένει ο κυριότερος κινητήριος παράγοντας για online αγορές. Η Ελλάδα μετρά 6,3 εκατομμύρια χρήστες στο διαδίκτυο, με την πολυκαναλική συμπεριφορά να κερδίζει συνεχώς έδαφος. Δεδομένων των παραπάνω, δεν αποτελεί έκπληξη ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να «ανθίζει», και θα συνεχίζει για πολύ καιρό ακόμα.

Advertising

Bruno Bertelli, Publicis Worldwide: Τα όρια είναι συχνά μια ψευδαίσθηση
Είναι ένας από τους πιο πολυβραβευμένους δημιουργικούς στον κόσμο. Τα λιοντάρια που έχει κερδίσει μόνος του στις Κάννες ξεπερνούν τα πενήντα. Το μάντρα της επιτυχίας του: «Πάντα να ανοίγεις τη φαντασία σου στη φαντασία».

Media

Συνδρομητική TV: Η «πλοκή» γίνεται όλο και πιο ενδιαφέρουσα…
Μετρώντας πάνω από 20 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, η Συνδρομητική Τηλεόραση αποτελεί πλέον μια εδραιωμένη αγορά για την ελληνική πραγματικότητα. Καθώς οι τεχνολογίες εξελίσσονται και οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν, οι προοπτικές της Pay TV παραμένουν πολλά υποσχόμενες τόσο σε επίπεδο διείσδυσης στον πληθυσμό, όσο και σε επίπεδο νέων υπηρεσιών.

Creativity

Soho Square Athens | Cream Crackers Παπαδοπούλου | Καμπάνια Creativity
Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα 360ο καμπάνια των Cream Crackers Παπαδοπούλου από τη Soho Square Athens, με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Καπουτζίδη.

Digital / New Media

Οδυσσέας Ντότσικας, IMC18: «Μην προσπαθείς να μαντέψεις το μέλλον. Έλα να το δεις»
Ο IAB Hellas μας καλεί φέτος σε ένα ταξίδι «Back to the Future», μέσα από το ετήσιο Interactive Marketing Conference, IMC18. Το συνέδριο εισάγει φέτος πολλές καινοτομίες όπως η απονομή του IAB Person of the Year Award και η διεξαγωγή του πρώτου IAB Career Fair. Παράλληλα, θα εξετάσει εις βάθος, θέματα όπως η πορεία και ανάπτυξη της αγοράς επικοινωνίας και διαφήμισης, το προφίλ του σύγχρονου Έλληνα καταναλωτή, η αλλαγή της σχέσης brands, media και καταναλωτών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778