Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Strategic Tips: «Vow to Wow»
Σε ένα από τα βιβλία μου είχα χρησιμοποιήσει για την εταιρεία Costco τη φράση «Vow to Wow». Από την πρώτη της ημέρα, η Costco έχει δεσμευθεί να κάνει το σωστό για τα μέλη, τους υπαλλήλους, τους προμηθευτές της και την κοινότητα. Στρατηγική τους είναι να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες επιστρέφουν.

Advertising

L. Bjorkman: «Η δημιουργικότητα με “έσωσε” πολλές φορές...»
Ο Bjorkman είναι ο Worldwide Creative Director του διαφημιστικού agency Wunderman, το οποίο διαθέτει 7.000 δημιουργικούς και 175 γραφεία σε 60 αγορές. Έχει κερδίσει κάθε πιθανό βραβείο, του αρέσει να εντοπίζει σενάρια θρίλερ στην καθημερινή ζωή και αποτελεί ένα από τα ηγετικά διαφημιστικά στελέχη στον κόσμο όταν πρόκειται για τη χρήση data ως βάση για τη δημιουργικότητα.

Creativity

Ristart | AEG | Digital Creativity
Το marketing agency Ristart ανέλαβε τη διαφημιστική καμπάνια του νέου blender της AEG, το οποίο φέρει το όνομα Blend It, με σκοπό την παρουσίαση και την προώθησή του στην ελληνική αγορά.

Digital / New Media

Γυναικεία Sites: Inspirational περιεχόμενο με έμφαση στις υπογραφές
Πολυάσχολη, ενημερωμένη και αρκετά «υποψιασμένη» για τις παγίδες του clickbait. Πώς μπορούν να απαντήσουν τα γυναικεία sites στις απαιτήσεις της γυναίκας του σήμερα, παραμένοντας παράλληλα ένα αποτελεσματικό διαφημιστικό μέσο;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778