Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη, V: Στρατηγικές συμμαχίες και καινοτομία με ουσία
Μεταβαίνοντας από την ευκαιριακή παρέμβαση στον μακρόπνοο σχεδιασμό και από την ατομική προσπάθεια στη συντονισμένη δράση, τα brands καταρτίζουν καινοτόμα προγράμματα για την επίλυση πραγματικών προβλημάτων, ανάγοντας την Εταιρική Υπευθυνότητα σε αναπόσπαστο κομμάτι της αναπτυξιακής στρατηγικής τους.

Advertising

The year ahead 2018: Θετικές οι πρώτες ενδείξεις αλλά και ανοιχτές προκλήσεις για το 2018
Οι προκλήσεις αλλά και οι εκπλήξεις για το σύνολο του οικοσυστήματος της εμπορικής επικοινωνίας φαίνεται ότι είναι πολλές και σημαντικές. Στις σελίδες που ακολουθούν, οι επικεφαλής του ΣΔΕ και της ΕΔΕΕ συγκεντρώνουν τα κυριότερα σημεία που θεωρούν ότι διαμορφώνουν την πραγματικότητα του 2018, τόσο σε επίπεδο θεσμικών προκλήσεων, όσο και αναφορικά με τις τάσεις που βλέπουν να κυριαρχούν.

Creativity

Mullenlowe Athens | Intersport | Καμπάνια Creativity
Η MullenLowe Athens επιμελήθηκε τη νέα 360 καμπάνια της Intersport.

Digital / New Media

Facebook Day Athens: Το μέλλον των social media είναι… video!
Τα social media υποδέχονται 1,2 εκατ. νέους χρήστες ημερησίως. Η κατανάλωση περιεχομένου είναι κατά 41% ταχύτερη στο mobile περιβάλλον από ότι στο desktop. Ένα video είναι 60% πιο engaging από μια φωτογραφία. Έως το 2021 αναμένεται ότι το 78% του συνολικού mobile data traffic θα είναι video. Αυτά και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία μοιράστηκαν στελέχη του Facebook, σε εκδήλωση που διοργάνωσε στην Αθήνα το μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778