Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Αυτοκινητόδρομοι: Δυναμική «άφιξη» στο Marketing
Ως ένα σχετικά νέο «προϊόν» για την ελληνική πραγματικότητα, οι αυτοκινητόδρομοι (οδοί με διόδια) καλούνται πλέον να χτίσουν την εταιρική τους εικόνα και το προφίλ τους στους Έλληνες οδηγούς, αλλά και να επικοινωνήσουν συγκεκριμένα προϊόντα, λύσεις και υπηρεσίες. Με τι ταχύτητες «τρέχει» το marketing στη νέα αυτή αγορά;

Advertising

Retail: Όταν Super Markets και καταναλωτές επικοινωνούν!
Ποια είναι η σύγχρονη εικόνα της επικοινωνίας των αλυσίδων super market στην Ελλάδα; Ποιες τάσεις κυριαρχούν και πως μετουσιώνεται δημιουργικά η πολύτιμη σύνδεση με τους καταναλωτές του σήμερα;

Media

Ο ΣΗΠΕ για την στήριξη των περιφερειακών ΜΜΕ: «Δεν θεσπίστηκαν αντισταθμιστικά οφέλη για το 2% στον ΕΔΟΕΑΠ»
Σειρά προτάσεων για την στήριξη του Περιφερειακού Τύπου απέστειλε ο Σύνδεσμος Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων (ΣΗΠΕ) στον Υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκο Παππά, στον Γενικό Γραμματέα Ενημέρωσης, Λεωνίδα Κρέτσο και προς το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης.

Creativity

Giraffes in the Kitchen | Avon | Καμπάνια Creativity
H νέα καμπάνια #thepowertocreate της Avon και της Giraffes in the Kitchen είναι στον «αέρα», για να παρουσιάσει τον κόσμο των χρωμάτων του κραγιόν Epic της σειράς μακιγιάζ Mark. και να συναντήσει millennials και νέες γυναίκες για να εμπνεύσει τις συνήθειες και την επικοινωνία τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778