Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Ξένια Κούρτογλου: «Οι προκλήσεις κρύβουν πάντα μέσα τους μια ευκαιρία»
«Η καλύτερη ευκαιρία είναι…Τώρα!» είναι ο τίτλος του νέου βιβλίου της Ξένιας Κούρτογλου, Founder & Managing Partner της Focus Bari, το οποίο κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Διόπτρα. Στόχος της συγγραφέως είναι να δώσει πρακτικούς τρόπους και βιωματικά παραδείγματα για το πώς μπορούμε να απολαμβάνουμε κάθε λεπτό της ζωής μας, καθώς και να δείξει σε όλους ότι μπορούν να τα καταφέρουν.

Media

Εφημερίδες: «Αντεπίθεση» με όπλο την εγκυρότητα και την αξιοπιστία
Οι εκδότες εφημερίδων βρίσκονται στο επίκεντρο μιας σημαντικής κρίσης για τον κλάδο, αντιμέτωποι με μείωση πωλήσεων και διαφημιστικών εσόδων, αλλά και την ανάδυση των ψηφιακών ενημερωτικών Μέσων. Παρόλα αυτά, τα δεδομένα είναι αναστρέψιμα, αρκεί οι προκλήσεις να μετατραπούν, με τις κατάλληλες κινήσεις, σε ευκαιρίες.

Creativity

Isobar | Maggi | Τηλεόραση Creativity
Στον «αέρα» βρίσκεται εδώ και λίγο διάστημα το νέο τηλεοπτικό της Maggi με πρωταγωνιστή τον Άκη Πετρετζίκη.

Digital / New Media

Βαρβάρα Παππά, BSH Οικιακές Συσκευές: «Το consumer journey δεν είναι μονοδιάστατο»
Οι οικιακές συσκευές της Bosch συγκαταλέγονται στα brands που δραστηριοποιήθηκαν δυναμικά στο χώρο του content marketing το 2017. Η Βαρβάρα Παππά μας δίνει τα insights πίσω από τη στρατηγική που «έδεσε» τη συνταγή της επιτυχίας στη σχέση των εν λόγω brands με τους καταναλωτές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778