Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Retail Marketing καυσίμων: Customer experience και ποικιλία υπηρεσιών στα πρατήρια του μέλλοντος
Η εξάπλωση των connected cars, των smartphones, της κατ’ οίκον εργασίας και του car pooling αποτελεί πρόκληση για τις εταιρείες καυσίμων. Ως απάντηση, επενδύουν σε value for money προϊόντα, ποιότητα, προγράμματα πιστότητας και βέλτιστη εξυπηρέτηση πελατών.

Media

The Nielsen Company, TV Yearbook 2016-2017: Οι Έλληνες παραμένουν «πιστοί» στην τηλεόραση
Αυξημένος σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά εμφανίζεται ο χρόνος που αφιερώνουν στην παρακολούθηση τηλεόρασης, οι πέντε πρώτες κατηγορίες τηλεθεατών. Μια ολοκληρωμένη εικόνα για τις συνήθειες και προτιμήσεις των καταναλωτών ως προς την τηλεθέαση, αλλά και για την κατανομή του προγράμματος των σταθμών, παρέχει η The Nielsen Company με το TV Yearbook 2016-2017, εξετάζοντας το διάστημα 1η Σεπτεμβρίου 2016 - 31 Αυγούστου 2017.

Creativity

Solid Havas | Μουστάκας | Καμπάνια Creativity
Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα διαφημιστική ταινία της αλυσίδας παιχνιδιών Μουστάκας, η οποία εγκαινιάζει τη νέα συνεργασία της εταιρείας με τη Solid Havas.

Digital / New Media

Alex Khan, Social Media & Live Video Coach: «Τα πάντα έχουν να κάνουν με τη σχετικότητα»
Λίγο πριν ανέβει στη σκηνή του συνεδρίου All Things Facebook & Instagram ’18, ο άνθρωπος των 400.000 followers μας δίνει μία πρόγευση των όσων θα παρακολουθήσουμε στις αρχές Φεβρουαρίου. Ο Alex Khan φέρνει πολύτιμα insights και hands on συμβουλές, που ανοίγουν το δρόμο της επιτυχίας στο social media marketing.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778