Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Car Leasing / Rent a car: Ο στόλος του Rent a car βγαίνει μπροστά
Οι εταιρείες Car Leasing και Rent a Car κατάφεραν να σταθούν όρθιες σε ένα εξαιρετικά δύσκολο περιβάλλον, όπως αυτό διαμορφώθηκε τα τελευταία χρόνια. Σε αυτό βοήθησε, ιδιαίτερα, η άνοδος του τουρισμού, που έδωσε ώθηση στις βραχυχρόνιες ενοικιάσεις. Την ίδια στιγμή, η τεχνολογία δημιουργεί νέες τάσεις, ενώ οι αλλαγές στις ανάγκες, επιχειρήσεων και ιδιωτών, οδηγούν σε νέες ευκαιρίες.

Advertising

Η νέα brand καμπάνια του ΟΠΑΠ είναι στον αέρα
Η νέα καμπάνια του ΟΠΑΠ «Ζήσε το παιχνίδι» σηματοδοτεί την εκκίνηση μιας νέας εποχής για τη μάρκα που βασικός σκοπός της είναι να προσφέρει παγκοσμίου επιπέδου διασκέδαση μέσα από το παιχνίδι.

Media

Reality & Talent shows: Αγαπημένα από κοινό & marketing!
Παγκόσμιο φαινόμενο εδώ και δεκαετίες, τα reality shows και όλες εκείνες οι παραγωγές που θα μπορούσαν να ενταχθούν στην ομπρέλα «Event TV», έχουν επανέλθει δυναμικά στο προσκήνιο γνωρίζοντας εντυπωσιακές επιτυχίες. Στην επιχείρηση «reality», βασικός σύμμαχος πλέον είναι η ψηφιακή τεχνολογία, που ανοίγει νέους δρόμους αξιοποίησής τους.

Creativity

Solid Havas | Dove | Καμπάνια Creativity
Με κεντρικό μήνυμα «Beauty Has No Labels», η Solid Havas σχεδίασε και υλοποίησε τη φετινή καλοκαιρινή καμπάνια της Dove, η ιδέα της οποίας βασίστηκε στα αρνητικά συναισθήματα που μπορεί να προκαλέσουν στις γυναίκες τα καρτελάκια που συνοδεύουν τα μαγιό.

Digital / New Media

Peak Marketing Conference '17: Στο Peak του Google marketing
Το 1ο ελληνικό συνέδριο που εστίασε σε όλες τις σημαντικές πτυχές του Google Marketing, απάντησε στο ερώτημα «What’s Next on…», μέσα από τις τοποθετήσεις έμπειρων στελεχών. Το συνέδριο είχε τη μορφή σεμιναρίου, τόσο μέσα από το περιεχόμενο των παρουσιάσεων, όσο και μέσα από τα παράλληλα workshops που πραγματοποιήθηκαν.

Market Research

Κώστας Σιγαλός, Global Link: «Η σωστή ανάγνωση της αγοράς δεν είναι επιλογή, είναι αναγκαιότητα»
Τις προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής αγοράς μετά την κρίση επιχείρησε να διερευνήσει η εταιρεία Global Link σε πρόσφατη ημερίδα που διοργάνωσε. Οι εισηγητές εμφανίσθηκαν συγκρατημένα αισιόδοξοι για μία σταδιακή ανάκαμψη της οικονομίας, ωστόσο το βασικό ερώτημα είναι πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά μία διαφανόμενη τάση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778