Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Care Direct: Συνδέοντας τα brands με τις σύγχρονες «power moms»
Με εμπειρία πάνω από 20 χρόνια στην εξειδικευμένη επικοινωνία των brands με τις μητέρες, η Care Direct γνωρίζει τα «μυστικά» ενός από τα πιο ιδιαίτερα και ευαίσθητα target groups. Όπως μας λένε τα στελέχη της εταιρείας, η σημερινή μητέρα ανήκει στο κοινό των «power moms» και η επικοινωνία μαζί της πρέπει να προσαρμόζεται στις ανάγκες και ανησυχίες της.

Media

Θεόφιλος Κωτσίδης, Oyster Hellas: Μάστιγα ο διαρκής παρεμβατισμός των κυβερνήσεων
Οι τηλεοπτικές άδειες, ο νόμος 4279 και το μητρώο ηλεκτρονικών μέσων αποτέλεσαν - και εξακολουθούν να αποτελούν - σημαντικά ζητήματα για τον κλάδο της Επικοινωνίας, η εξέλιξη των οποίων θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την πορεία της διαφημιστικής αγοράς. Ο Θεόφιλος Κωτσίδης, δημιουργός της Oyster Hellas και έμπειρο στέλεχος του κλάδου, με βαθιά γνώση και επί θεσμικών ζητημάτων, μίλησε στο Marketing Week για τα παραπάνω ζητήματα, θέτοντας απόψεις σοβαρού προβληματισμού.

Creativity

Spot J. Walter Thompson | Vodafone | Καμπάνια Creativity
Η Spot J. Walter Thompson επιμελήθηκε την καμπάνια της Vodafone για τη νέα κατηγορία προϊόντων και υπηρεσιών Vodafone Family.

Digital / New Media

Social Media Conference '17: Πως μπορεί να ξεχωρίσει ένα brand στον ανταγωνιστικό κόσμο των Social Media;
Τα Social Media αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της Marketing στρατηγικής για τα περισσότερα brands. Δικαίως. Διότι, όπως κατέγραψε η ετήσια έρευνα των We Are Social & Hootsuite, πλέον συχνάζουν εκεί 5.3 εκατ. χρήστες από την Ελλάδα, εκ των οποίων τα 4.4 εκατ. το πράττουν μέσω κινητής συσκευής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778