Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Τρίτη, 23 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Αλκοολούχα Ποτά: Με βασικό «συστατικό» την ψηφιακή επικοινωνία
Με την εορταστική περίοδο προ των πυλών, τα αλκοολούχα ποτά έχουν την «τιμητική» τους. Με νέα λανσαρίσματα, ευρηματικές προωθητικές ενέργειες αλλά και διεύρυνση στις προτάσεις κατανάλωσης εντός και εκτός σπιτιού, τα αλκοολούχα διατηρούν ανά περίπτωση την «luxury» ταυτότητά τους, υιοθετώντας παράλληλα έναν πιο «fun» χαρακτήρα. Σταθερή παράμετρος σε όλα αυτά, παραμένει η προσήλωση στις αρχές του υπεύθυνου marketing.

Advertising

Συνέδριο ΣΔΕ, Digital Transformation: Στον «πηγαιμό» για την αναζήτηση μιας νέας ψηφιακής ταυτότητας
Ο διάλογος για τον ψηφιακό μετασχηματισμό άνοιξε και φάνηκε ότι είναι μακρύς ο δρόμος των εταιρειών που μπαίνουν στη διαδικασία της μετατροπής της offline παρουσίας τους σε digital. Οι εξελίξεις, όμως, τρέχουν στους ρυθμούς των νέων τεχνολογιών και η ανάγκη για το ταξίδι αυτό είναι επιτακτική, ανεξαρτήτως «καιρικών συνθηκών»!

Creativity

Mullen Lowe | Bravo Καφεκοπτείο | Τηλεόραση Creativity
Η Mullen Lowe λανσάρει τον νέο Bravo Καφεκοπτείο. Εμπνευσμένος από το πρώτο Καφεκοπτείο του 1926, είναι ένας αυθεντικός καφές με μοναδικό χαρμάνι, φίνο καϊμάκι και ισορροπημένη γεύση.

Μόνιμες Στήλες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778