Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Seth Godin: «Τα Data είναι υπερεκτιμημένα»
Με αφορμή την έκδοση του νέου του βιβλίου “H Απάτη του Ίκαρου”, ο συγγραφέας, επιχειρηματίας και παγκοσμίου φήμης δημόσιος ομιλητής Seth Godin μας μιλάει περί personalized marketing, data, ιστορίες που διαδίδονται, αλλά και τη δύναμη που όλοι κρύβουμε μέσα μας να ξεχωρίσουμε.

Advertising

EACA Ad Index: Σε άνοδο o δείκτης εμπιστοσύνης υπηρεσιών διαφήμισης και marketing
Ιδιαίτερα θετικά είναι τα μηνύματα για τα επίπεδα εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά διαφήμισης και marketing, καθώς, στον αντίστοιχο ευρωπαϊκό δείκτη της EACA σημειώνει άλμα και βρίσκεται για πρώτη φορά, εδώ και δύο χρόνια, με θετικό πρόσημο.

Creativity

Bold Ogilvy | Γερμανός | Καμπάνια Creativity
Η Bold Ogilvy υπογράφει τη νέα καμπάνια της αλυσίδας καταστημάτων Γερμανός, η οποία είναι βασισμένη σε ένα ιδιαίτερο πείραμα.

Digital / New Media

Mobile Advertising: Ευκαιρίες και προκλήσεις για μία αγορά σε… κίνηση και ανάπτυξη
Το λαμπρό πεδίο του βίντεο, οι προκλήσεις που δημιουργεί το adblocking και η καλύτερη στόχευση των χρηστών χάρη στο programmatic, αποτελούν τις νέες προκλήσεις για τη διαφήμιση στις κινητές συσκευές.

Public Relations

10th Corporate Communication Conference: Η Εταιρική Επικοινωνία στην εποχή του Integration
Στις 20 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε η 10η διοργάνωση του συνεδρίου Εταιρικής Επικοινωνίας. Έχοντας ως «περιουσία» τη συζήτηση των κυριότερων τάσεων που διαμόρφωσαν το ρόλο της Εταιρικής Επικοινωνίας την τελευταία δεκαετία, το Corporate Communication Conference προχώρησε στο επόμενο βήμα και έβαλε φέτος στο επίκεντρο της συζήτησης την έννοια του «Integration».

Market Research

Marketing Barometer 2016: Μείωση του budget, αύξηση σε digital και προωθητικές ενέργειες
H πελατοκεντρικότητα και ο ψηφιακός μετασχηματισμός αναδεικνύονται ως οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, μεταξύ άλλων, οι marketers σήμερα στην Ελλάδα. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τα αποτελέσματα του Marketing Barometer 2016, το οποίο φανερώνει επίσης μια στροφή στο «κτίσιμο της επωνυμίας – brand».

Μόνιμες Στήλες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778