Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Τρίτη, 23 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Εξαμηνιαία Έρευνα Τάσεων Διευθυντών Πωλήσεων: Θετικές ενδείξεις, αλλά οι προκλήσεις παραμένουν
Συνεχίστηκε και το 2012, όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο, η πτώση πωλήσεων των ελληνικών επιχειρήσεων, ενώ ο δείκτης επιχειρηματικής εμπιστοσύνης των Διευθυντών Πωλήσεων, παρά την ξεκάθαρη τάση αισιοδοξίας, παραμένει πολύ χαμηλός. Αυτά είναι δύο βασικά στοιχεία που προκύπτουν από την εξαμηνιαία έρευνα των «Τάσεων Πωλήσεων» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν) και του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ), η οποία ολοκληρώθηκε πρόσφατα, με τη συμμετοχή 130 ανώτερων και ανώτατων στελεχών πωλήσεων ελληνικών επιχειρήσεων, μελών του ΙΠΕ.

Advertising

Trends: Όταν τα Big Data συνάντησαν τη διαφήμιση
Ένα από τα καλύτερα δεδομένα γύρω από το digital marketing είναι ο πλούτος της διαθέσιμης πληροφορίας –σχεδόν υπερβολικής πληροφορίας. Σήμερα, μια νέα σειρά εργαλείων αναδύεται, τα οποία υπόσχονται να βελτιώσουν τη συγκομιδή πληροφοριών και να δώσουν μια πιο ξεκάθαρη εικόνα του πως οι καταναλωτές ερευνούν, αγοράζουν και αντιδρούν σε σχέση με τα brands.

Media

Θεόφιλος Κωτσίδης, Managing Partner, Tempo OMD: Στελέχωση, επαγγελματισμός και έρευνα θα δώσουν ανάσα στο ραδιόφωνο
Πριν μερικά χρόνια, πριν ξεσπάσει η κρίση, Εμπορικός Διευθυντής μεγάλου ραδιοφωνικού σταθμού είχε πει ότι «το ραδιόφωνο είναι σαν τις ξανθιές γυναίκες, οι οποίες αρέσουν σε όλους τους άνδρες, όμως αυτοί τελικά παντρεύονται... τις μελαχρινές». Το υπονοούμενο σαφές. Δικαιολογεί όμως αυτό τη σημερινή εικόνα του ραδιοφώνου, η οποία είναι αποκαρδιωτική;

Creativity

The Newtons Laboratory | Wind F2G Creativity
To Wind F2G προσφέρει 300 λεπτά ομιλίας προς όλους, με κάρτα ανανέωσης χρόνου ομιλίας 10 ευρώ.

Digital / New Media

IMC 2012: «Digital Bonding: When brands turn into bonds»
Με αυτόν τον τίτλο το IMC 2012, που πραγματοποιήθηκε από τον IAB Hellas, με συνδιοργανωτή την Boussias Communications, διερεύνησε τον τρόπο που οι επιχειρήσεις και οι μάρκες ανταποκρίνονται στα νέα δεδομένα που δημιουργεί το digital, σχεδιάζοντας ξανά τον χάρτη ως ομάδες, πάνω στο τρίπτυχο «Στρατηγική-Υλοποίηση-Αποτελέσματα».

Direct Marketing

Πάνος Θεόκας, Managing Director, Day6: Το direct marketing είναι κατεξοχήν μετρήσιμο μέσο
Συνεχίζοντας τη σειρά συνεντεύξεων για το direct marketing στην Ελλάδα και το πόσο έχει αυτό επηρεαστεί από την οικονομική κρίση, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον Πάνο Θεόκα, Managing Director της Day6.

Public Relations

Το βουβό 2013 και ο ρόλος
Ένα πράγμα μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση αυτές τις γιορτές… το πόσο βουβές ήταν. Ούτε τηλεφωνήματα, ούτε ευχές, ούτε sms…. Λες και ο κόσμος εκεί έξω δεν είχε διάθεση να εκφραστεί, να ανταλλάξει έστω λίγες τυπικές κουβέντες. Πάνε οι εποχές που οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας συναγωνίζονταν για τον αριθμό των sms που εστάλησαν την παραμονή της πρωτοχρονιάς, συναγωνισμός που μετά γινόταν αφορμή για καταχωρίσεις, διαφημιστικά spot και άλλα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778