Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Κυριακή, 24 Μαρτίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Knowledge industry: «Face-off» Market Research
«Η γνώση πρέπει να βελτιώνεται, να προκαλείται και να αυξάνεται. Διαφορετικά, εξαφανίζεται». Η φράση ανήκει στον Peter F. Drucker, ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα που πέρασαν από την παγκόσμια σκηνή του Μάρκετινγκ. Η γνώση αποτελεί τον θεμέλιο λίθο για την επιτυχή πορεία μαρκών και υπηρεσιών και θεματοφύλακας της γνώσης αυτής, δεν είναι άλλος από την έρευνα αγοράς.

Advertising

Γιάννης Καλογεράς, Διευθύνων Σύμβουλος, Brainpower: Advertising Business Reloaded;
Η διαφημιστική αγορά αντιμετώπισε την επερχόμενη οικονομική κρίση με τον κλασικό τρόπο που αντιμετωπίζει ο καθένας μια ξαφνική καταστροφή. Αρνήθηκε να δει το πρόβλημα (denial). Έκανε σαν να μην την αφορά. Σφύριξε αδιάφορα και προσπάθησε να πείσει τον εαυτό της και τους άλλους ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Τα τυχόν προβλήματα αφορούσαν μόνο στο δημόσιο και τίποτα παραπάνω. Αρνήθηκε να κάνει πραγματική αξιολόγηση του προβλήματος για να μην φανεί και η δική της συνεισφορά.

Media

Εκδοτική αγορά Σαββάτου: Αλλάζει τα δεδομένα το λανσάρισμα της νέας εφημερίδας της Medihold
Νέα πνοή αναμένεται να εμφυσήσει στην εκδοτική αγορά του Σαββάτου, η στρατηγική απόφαση της εκδοτικής εταιρείας Medihold, να μετατρέψει την εβδομαδιαία οικονομική και πολιτική εφημερίδα «Χρήμα Τρίτη», που κυκλοφορεί κάθε Τρίτη τα τελευταία 9 χρόνια, σε πολιτική και οικονομική έκδοση του Σαββατοκύριακου.

Creativity

DDB | ΙΚΕΑ Creativity
«Όλοι μας κάνουμε τα ίδια πράγματα, ο καθένας μας όμως με τον δικό του μοναδικό τρόπο. Και για όλους εμάς, η ΙΚΕΑ έχει την κατάλληλη πρόταση».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778