Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Healthy snacks: Σχήμα οξύμωρο ή μία υποσχόμενη αγορά;
Η λέξη «σνακ», είναι σίγουρα συνυφασμένη με την έννοια της απόλαυσης. Τι γίνεται όμως όταν τα «αμαρτωλά» brands της εν λόγω κατηγορίας ξεκινούν την αναζήτηση του υγιεινού alter ego τους; Καινοτομία, ποικιλία και νέες ιδέες βρίσκουν τον δρόμο τους προς την αγορά...

Advertising

Γιώργος Βακόνδιος, Gnomi-+DraftFCB: Aπό τη δημιουργική Ιδέα, περάσαμε στις «εξυπνάδες»
Ανήκει στην «οικογένεια» της εταιρείας, από το 1986. Χαμηλών τόνων ο ίδιος, όλα αυτά τα χρόνια έχει αφήσει το δικό του, ξεχωριστό στίγμα στη διαφημιστική αγορά. Στίγμα σοβαρότητας, σεμνότητας, ρεαλισμού, ουσίας. Ο Γιώργος Βακόνδιος, Γενικός Διευθυντής της Gnomi+DraftFCB, μιλάει για τη σημερινή κατάσταση χωρίς ωραιοποιήσεις, αλλά και χωρίς υπερβολές.

Media

Τηλεοπτικά περιοδικά: Η κρίση ευνοεί την τηλεθέαση και ενισχύει τα περιοδικά του segment
Τη στιγμή που ο κλάδος των περιοδικών βιώνει πτώση κυκλοφοριών που κατά μέσο όρο φθάνει το 50% τα τελευταία δύο χρόνια, τα τηλεοπτικά περιοδικά δείχνουν να αντέχουν τους κραδασμούς, με πτώση αισθητά μικρότερη από τον μέσο όρο.

Creativity

The Newtons | Media Markt Creativity
Με σλόγκαν «Ο Τζάμπας ζει και ψωνίζει μόνο στη Media Markt», κινείται η νέα καμπάνια επικοινωνίας της Media Markt, που δημιούργησε η The Newtons Laboratory.

Digital / New Media

Digi-mobile: Μία «κινητή» ευκαιρία 15 εκατ. ευρώ
Τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις mobile εφαρμογές για σκοπούς B2C, B2B, αλλά και Β2Ε, δίνει στις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, η νέα δράση ψηφιακών ενισχύσεων «digi-mobile» μέσω κονδυλίων του ΕΣΠΑ. Γιατί αυτή είναι μία ευκαιρία που δεν πρέπει να χαθεί;

Market Research

Έρευνα τιμολόγησης προϊόντων: Η σημασία της στρατηγικής αντιμετώπισης της τιμολογιακής στρατηγικής
Μια από τις σημαντικότερες και ταυτόχρονα πιο δύσκολες αποφάσεις που καλείται να λάβει μια επιχείρηση, είναι η τιμολόγηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει στην αγορά. Έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί σε διαφορετικές χώρες, έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πολλές επιχειρήσεις τείνουν να χρησιμοποιούν απλουστευμένες μεθόδους για να διαμορφώσουν τις τιμές τους, οι οποίες, κατά κανόνα, βασίζονται στο κόστος, αγνοώντας άλλους σημαντικούς παράγοντες όπως τη ζήτηση και τον ανταγωνισμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778