Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Special events: Digital συνέργειες και προσαρμογή στην κρίση locked
Σε μία δύσκολη χρονική συγκυρία όπου η κρίση απαιτεί συμπίεση εξόδων και άμεσα αποτελέσματα ενώ ταυτόχρονα, η αμφισβήτηση θεσμών προβληματίζει τις μάρκες, το Εvent Μarketing προβάλλει ως ένα πολλά υποσχόμενο εργαλείο στο οπλοστάσιο των marketers.

Creativity

Γνώμη + DraftFCB | ΟΤΕ Creativity locked
Με τρεις νέες ταινίες είναι «στον αέρα» η νέα corporate καμπάνια του ΟΤΕ. Οι ταινίες «Γέλιο», «Γεια» και «Μπράβο» εκφράζουν το νέο, πιο φιλικό και ουσιαστικά ανθωποκεντρικό πρόσωπο του ΟΤΕ.

Digital / New Media

Milena Djuricic, Google: «Εκδότες, πειραματιστείτε με τις διαφημίσεις» locked
Στο περιθώριο της ημερίδας που πραγματοποίησε η Google για το AdSense, το Marketing Week συνομίλησε με τη Milena Djuricic, Head of Display Ads Sales για την Ελλάδα, την Τουρκία και την περιοχή MENA.

Public Relations

Orama New Age Productions: Go big or go... home locked
Θεωρίες και πρακτικές για τα πλέον ανταγωνιστικά special events, προσφέρει η εταιρεία Orama New Age Productions.

Market Research

Centrum Research: Ο Αριστοτέλης απαντά σε... θέματα Pricing locked
Στη σημερινή συγκυρία, το pricing αναγάγεται σε επιστήμη για τις επιχειρήσεις. Πέρα από τα εξειδικευμένα εργαλεία σχεδιασμού τιμολογιακής στρατηγικής, οι ηγέτες μπορούν να διδαχθούν πάρα πολλά από τον πατέρα της λογικής, τον Αριστοτέλη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778