Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού
Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Advertising

Josh Bryer, Creative Director: «Σταματήστε να γκρινιάζετε!»
Ο αυστραλός Josh Bryer ήταν ένας από τους Creative Directors στην Host / Havas πίσω από το πολυβραβευμένο την περασμένη χρονιά Palau Pledge project. Σε συνεργασία με διάφορα agencies, έχει αποσπάσει συνολικά 214 βραβεία, συμπεριλαμβανομένων 18 Grand Prix.

Creativity

BBDO | Κατίκι Δομοκού Ορεινές Πλαγιές | Καμπάνια Creativity
Νέα καμπάνια επικοινωνίας παρουσίασε το Κατίκι Δομοκού Ορεινές Πλαγιές, σε συνεργασία της Optima με την BBDO.

Digital / New Media

Programmatic Advertising Conference: «Tech+Ethics» οδηγούν στην ωρίμανση της αγοράς
Τη συνειδητοποίηση της ανάγκης ωρίμανσης μιας αγοράς που «καλπάζει», αποτύπωσαν οι ομιλητές στο πρόσφατο συνέδριο Programmatic Advertising Conference. Όλες οι πλευρές του οικοσυστήματος, διαφημιζόμενοι, ad tech agencies, publishers, ήρθαν στο ίδιο τραπέζι και μίλησαν ανοιχτά τόσο για τις νέες τάσεις, όσο και για τους προβληματισμούς που αναδεικνύονται όλο και πιο έντονα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778