Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Απορρυπαντικά ρούχων: «Καθαρές» ετικέτες, εξειδικευμένοι κωδικοί και δυνατή ψηφιακή παρουσία
Τοποθετώντας την ασφάλεια για τον ανθρώπινο οργανισμό αλλά και τον περιορισμό του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος στο επίκεντρο του σχεδιασμού, τα brands απορρυπαντικών ρούχων αναπτύσσουν εξειδικευμένα προϊόντα και προσεγγίζουν τα νεανικά κοινά με δυναμικά activations στα social media.

Media

Spot Monitor: Ραδιόφωνο και διαφήμιση: Μια σχέση που «ωριμάζει» χρόνο με τον χρόνο
Οι μεγαλύτεροι διαφημιζόμενοι στην Ελλάδα έδωσαν και το 2018 την «ψήφο εμπιστοσύνης» τους στο ραδιόφωνο. Το σύνολο των δευτερολέπτων διαφημιστικών μηνυμάτων αυξήθηκε κατά 4,59% σε σχέση με το 2017, με κυρίαρχους την κατηγορία τροφίμων-ποτών. Οι αλυσίδες super market εξακολουθούν να διαθέτουν ηχηρή παρουσία στη ραδιοφωνική προβολή, με τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο να καταγράφουν τη μεγαλύτερη κινητικότητα.

Creativity

Ogilvy | Τράπεζα Πειραιώς | Digital Creativity
Μπορεί ένα άρωμα, ένας take away καφές ή ένα ποτήρι γάλα να κρύβει μέσα του λίγη αποταμίευση; Η επικοινωνία που δημιούργησε η Ogilvy για την Τράπεζα Πειραιώς υποστηρίζει πως μπορεί.

Digital / New Media

Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, ATCOM: «Τεχνολογία και personalisation οδηγούν στην εποχή των omnipresent brands»
Τι επιφυλάσσει για τα brands η τεχνολογική εξέλιξη και πώς μπορούν να την αξιοποιήσουν με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο; Ποια είναι τα σημαντικότερα διεθνή insights και πώς μεταφράζονται στην ελληνική αγορά; Ο Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, Διευθύνων Σύμβουλος της ATCOM, απαντά στα ερωτήματα αυτά και μιλά για τις διακρίσεις και τα σχέδια της εταιρείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778