Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Πέμπτη, 25 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Αλυσίδες καφέ: Νέες περιστάσεις κατανάλωσης, εμπειρία μοναδικότητας σε όλες
Έχει εκπαιδευτεί γύρω από την επιστήμη του καφέ και έχει «εθιστεί» στην τέχνη του. Διαμορφώνοντας νέα μοτίβα κατανάλωσης, η ελληνική αγορά θέτει υψηλά τον πήχη για τα branded cafes, τα οποία καλούνται να προσφέρουν εκλεκτά χαρμάνια ποιότητας, τιμής και εμπειρίας, σε όλες τις διαφορετικές περιστάσεις.

Advertising

Thomas Le Thierry d'Ennequin, Vizeum: «Οδεύουμε προς την απόλυτη διάρρηξη του γραμμικού μοντέλου»
Εικόνες από το μέλλον, έφερε στους συνέδρους του πρόσφατου Media ROI Forum ο Thomas Le Thierry d’Ennequin, Global President της Vizeum. Μην επαναπαύεστε. Το μέλλον αυτό είναι πολύ πιο διαφορετικό και πολύ πιο κοντά από όσο νομίζουμε.

Creativity

Ogilvy | Cosmote Smart Home | Καμπάνια Creativity
Η Ogilvy παρουσιάζει τη νέα της επικοινωνία για την υπηρεσία Cosmote Smart Home.

Digital / New Media

All Things Performance '18: Επιτυγχάνοντας Growth σε κάθε στάδιο του funnel
Εργαλεία για customer acquisition, conversion rate optimization και brandformance παρουσίασαν experts από την Ελλάδα και το εξωτερικό στο διήμερο All Things Performance ’18, αναλύοντας τάσεις, insights και best practices για την αξιοποίηση του growth marketing σε όλα τα στάδια του sales funnel.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778