Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019
Κυκλοφορία: 3/12/2018 Κυρίως Θέμα: Φώτης Φ. Σιαδήμας, Coca-Cola 3E: «Το Aperol άκουσε το κοινό του και απάντησε δημιουργικά» Διαβάστε Επίσης: Αλυσίδες καφέ: Νέες περιστάσεις κατανάλωσης, εμπειρία μοναδικότητας σε όλες
Αλυσίδες καφέ: Νέες περιστάσεις κατανάλωσης, εμπειρία μοναδικότητας σε όλες
Έχει εκπαιδευτεί γύρω από την επιστήμη του καφέ και έχει «εθιστεί» στην τέχνη του. Διαμορφώνοντας νέα μοτίβα κατανάλωσης, η ελληνική αγορά θέτει υψηλά τον πήχη για τα branded cafes, τα οποία καλούνται να προσφέρουν εκλεκτά χαρμάνια ποιότητας, τιμής και εμπειρίας, σε όλες τις διαφορετικές περιστάσεις.
Thomas Le Thierry d'Ennequin, Vizeum: «Οδεύουμε προς την απόλυτη διάρρηξη του γραμμικού μοντέλου»
Εικόνες από το μέλλον, έφερε στους συνέδρους του πρόσφατου Media ROI Forum ο Thomas Le Thierry d’Ennequin, Global President της Vizeum. Μην επαναπαύεστε. Το μέλλον αυτό είναι πολύ πιο διαφορετικό και πολύ πιο κοντά από όσο νομίζουμε.
Ogilvy | Cosmote Smart Home | Καμπάνια
Η Ogilvy παρουσιάζει τη νέα της επικοινωνία για την υπηρεσία Cosmote Smart Home.
All Things Performance '18: Επιτυγχάνοντας Growth σε κάθε στάδιο του funnel
Εργαλεία για customer acquisition, conversion rate optimization και brandformance παρουσίασαν experts από την Ελλάδα και το εξωτερικό στο διήμερο All Things Performance ’18, αναλύοντας τάσεις, insights και best practices για την αξιοποίηση του growth marketing σε όλα τα στάδια του sales funnel.
Nadja Lossgott, Nicholas Hulley, Creative Director Duo: «Το καλό είναι ο εχθρός του καλύτερου»Αποτελούν Creative Partners της AMV BBDO στο Λονδίνο. Μαζί, έχουν κερδίσει πληθώρα Grand Prix βραβείων και σχεδόν κάθε άλλο βραβείο. Επίσης, δουλειά τ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Stefan Bardega, iProspect: «Το μέλλον στο Performance, είναι channel agnostic»Τι σημαίνει φωνητική αναζήτηση; Ποια είναι η επίδραση της έκρηξης αυτών των νέων τεχνολογιών σε μεθόδους όπως το search και τι αλλάζει για marketers, ... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα