Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Νίκος Βαρβαδούκας: Ποιo είναι το smart e-shopping; locked
Τα brands που δραστηριοποιούνται σήμερα στο online business, έχουν να ικανοποιήσουν αρκετά πιο απαιτητικά κοινά, μας λέει ο Marketing Manager του Getitnow, Νίκος Βαρβαδούκας. Πώς ορίζεται το smart e-shopping σε αυτό το πλαίσιο;

Advertising

Δημιουργικότητα & Υφεση: Στο μυαλό κορυφαίων ελλήνων διαφημιστών locked
Ως γνωστόν, στα κινέζικα η λέξη «κρίση» γράφεται με δύο ιδεογράμματα. Το ένα σημαίνει «κίνδυνος» και το άλλο «ευκαιρία». Άραγε τι ισχύει στην περίπτωση της εγχώριας Διαφήμισης και ποια είναι τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγουν μερικοί από τους πλέον καταξιωμένους έλληνες δημιουργικούς;

Media

Compupress: Με USP τη διορατικότητα και τη στρατηγική αξιοποίηση των τάσεων locked
H έγκαιρη και σωστή αντίληψη των ευκαιριών, καθώς και η στρατηγική τους αξιοποίηση, προσδίδουν σημαντικά πλεονεκτήματα στην εταιρεία που το επιτυγχάνει. Η Compupress επένδυσε έγκαιρα στην αγορά των παιδικών περιοδικών και σήμερα, εν μέσω κρίσης, απολαμβάνει τη διορατικότητά της.

Creativity

Pollen | Jumbo Creativity locked
Ένα απλό τηλεφώνημα αγάπης από ένα βαφτιστήρι προς τον νονό του, μπορεί να λάβει δραματικές διαστάσεις στην Ελλάδα του 2011, στην Ελλάδα της κρίσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778