Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Ο Pierre-Oliver Beckers στην Αθήνα locked
Έχοντας μακρά εμπειρία στο τιμόνι μιας από τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικού εμπορίου διεθνώς, ο Pierre-Olivier Beckers, δισεγγονός του ιδρυτή της Delhaize, αποτελεί σήμερα έναν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του κλάδου. Είναι αυτός που παρουσίασε τη νέα στρατηγική του ομίλου και του χάρισε ηγετική θέση στη ΝΑ Ευρώπη.

Advertising

Advertising to Kids: «Ξεφυλλίζοντας» παιδικές διαφημίσεις... locked
Με αφορμή το αφιέρωμα Marketing to Kids, το Marketing Week επέλεξε μερικές καταχωρίσεις για παιδικά προϊόντα που έχουν κερδίσει τις εντυπώσεις, χάρη στη δημιουργικότητά τους.

Media

5o Print Media Conference: Ο Τύπος σε πορεία αναδιάρθρωσης και εκλογίκευσης locked
Η ανάγκη ριζικής αναδιάρθρωσης του μοντέλου λειτουργίας των εντύπων στο πλαίσιο των αλλαγών που επιφέρουν η κρίση και η διείσδυση των Νέων Μέσων (internet, ipad, iphone, tablets pc, smartphones κ.ά.), καθώς και η επένδυση στην ποιότητα του περιεχομένου, αναδείχθηκαν ως τα δύο σημαντικότερα συμπεράσματα του 5ου Print Media Conference που διοργάνωσε το Marketing Week, στο Athenaeum Intercontinental.

Creativity

Bold Ogilvy | ΟΤΕ Business Double Play Creativity locked
H Bold Ogilvy δημιούργησε τη νέα επικοινωνία του ΟΤΕ για τα επαγγελματικά προγράμματα OTE Business Double Play.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778