Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Inaugural Conference on Diversity in Business: Υπογράφηκε το Diversity Charter στην Ελλάδα
Με στόχο να αποτελέσει μέσο δέσμευσης για την εφαρμογή της αρχής των ίσων ευκαιριών και της διαφορετικότητας σε κάθε εργασιακό περιβάλλον στην Ευρώπη, η Χάρτα Διαφορετικότητας, μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, προωθείται σε κάθε χώρα-μέλος της ΕΕ από το 2004. Η Ελλάδα έγινε η 23η χώρα που προσχώρησε στην πρωτοβουλία, με επιχειρηματικούς και θεσμικούς φορείς να συνυπογράφουν τη Χάρτα στο Inaugural Conference on Diversity in Business.

Advertising

Innovators 2019: Δημιουργικότητα που έρχεται από το «μέλλον»
Οι τρόποι με τους οποίους η τεχνολογία μπορεί σήμερα να ενδυναμώσει τη δημιουργική ιδέα, είναι άπειροι και εντυπωσιακοί. Αρκεί, τον πρώτο λόγο να τον έχει πάντα ο άνθρωπος. Αυτό ήταν το κύριο συμπέρασμα του συνεδρίου Innovators’19 που διοργάνωσε πρόσφατα το Marketing Week, παρουσιάζοντας το «μέλλον» της δημιουργικής σκέψης.

Media

Γυναικεία sites και περιοδικά: Ακολουθώντας τους ρυθμούς της σύγχρονης αναγνώστριας
Σε έναν κόσμο που διαρκώς μεταβάλλεται, τα γυναικεία sites και περιοδικά θέτουν ως πρωταρχικό στόχο τη δημιουργία και διατήρηση μιας πιστής αναγνωστικής βάσης. Βασικά εργαλεία τους είναι η πολυδιάστατη και πολυκαναλική παρουσία, καθώς και το έγκυρο και πρωτογενές περιεχόμενο. Παράλληλα, φέρνουν κοντά brands και καταναλώτριες με πληθώρα νέων, δημιουργικών τρόπων, ξεφεύγοντας από τις παραδοσιακές διαφημιστικές μεθόδους.

Creativity

Beyond Communications | Αλλοτινό | Καμπάνια Creativity
Η Beyond Communications ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της νέας καμπάνιας για τη σειρά κρασιών Αλλοτινό, της Ελληνικά Κελλάρια.

Digital / New Media

Δάφνη Προσαλίκα, CCO Atcom: «Η καινοτομία πρέπει να είναι “KPI” όλης της εταιρείας»
Με αφορμή την πρόσφατη ομιλία της στο Innovators ’19, η Chief Commercial Officer της ATCOM, Δάφνη Προσαλίκα, μιλά για τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις στον τομέα της καινοτομίας, τις ραγδαίες αλλαγές στον χώρο των εταιρειών consulting παγκοσμίως και το πλάνο της ATCOM για την επόμενη μέρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778