Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 1573

Κυκλοφορία: 7/10/2019 Κυρίως Θέμα: V+O Greece: Ένα hub ολιστικής επικοινωνίας Διαβάστε Επίσης: WIND: «Το Wind One είναι πρωτίστως μια εμπειρία»



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

3ο Connected Cars Conference: «Tech Drive» στο μέλλον της αυτοκίνησης
Ηλεκτροκίνηση, αυτονομία και κοινή χρήση αποτελούν τα τρία χαρακτηριστικά που συνθέτουν το μέλλον της αυτοκίνησης. Σε αυτό το πλαίσιο, ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία το 3ο Connected Cars Conference την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019 στην Αίγλη Ζαππείου.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Your Directors Club Forum: Η έξυπνη τεχνολογία συναντά την ανθρώπινη ευρηματικότητα
  • Έρευνα, Κέντρο Αειφορίας: «Πίσω» παραμένει η Ελλάδα στην εφαρμογή πρακτικών ΕΚΕ
  • The Local Spirit Project: Mixology με ελληνικό DNA στο The Local Spirit Project
  • Dairy Brands: Πλήθος λανσαρισμάτων και playful επικοινωνιακά concepts
Advertising

John Larigakis, Creative Director, One Twenty Three West, Co-Founder, Coast Protein: Μην φοβάστε να μοιραστείτε τις άθλιες, χαζές, ντροπιαστικές ιδέες σας
Ο John Larigakis είναι creative director, designer, animation specialist και πολλά ακόμη. Εργάζεται για μερικά από τα μεγαλύτερα παγκόσμια brands, όπως τα Volkswagen, Netflix, Snapchat και McDonald’s. Έχει κερδίσει σχεδόν κάθε διαθέσιμο βραβείο πάνω από μία φορά, ενώ την περασμένη χρονιά συμπεριλήφθηκε στη λίστα του D&AD με τους 10 πιο Βραβευμένους Art Directors.

Media

Ραδιόφωνο: Αλληλεπίδραση και Personalization... Ανεβάζουν την ένταση
Διευρύνουν τη διαφημιστική τους παρουσία στα ραδιοφωνικά κύματα τα brands, με τους retailers τροφίμων να κρατούν τα ηνία. Την ίδια στιγμή, οι ίδιοι οι σταθμοί λανσάρουν ολοκληρωμένες καμπάνιες και επενδύουν στην προσωποποιημένη επικοινωνία, την αλληλεπίδραση και τη συναισθηματική σύνδεση.

Creativity

4WiseMonkeys | Volotea | Digital Creativity
Η 4WiseMonkeys ξεκίνησε τη νέα της 360ο συνεργασία με τη Volotea, με τη δημιουργία της digital καμπάνιας «Volotea City Movies» με κεντρικό ήρωα τον Αλέξανδρο Κοντοπίδη.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Ευρωπαϊκή Επιτροπή | Καμπάνια
  • DigitalWise | So Easy | Καμπάνια
Public Relations

V+O Greece: Ένα hub ολιστικής επικοινωνίας
Με αφορμή δύο ιδιαίτερα επικοινωνιακά έργα, η V+O Greece μας αποκαλύπτει τη φιλοσοφία της γύρω από την ολιστική επικοινωνία. Πώς λειτουργούν συνεργατικά τα διαφορετικά disciplines και πώς επιτυγχάνεται εν τέλει το βέλτιστο αποτέλεσμα;

Μόνιμες Στήλες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778