Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 1579

Κυκλοφορία: 30/1/2020 Κυρίως Θέμα: Marketing Trends: Στη μάχη κατά του «short termism», στο δρόμο υπέρ του «brand activism» Διαβάστε Επίσης: Global Link: Βιώνοντας όλο το βάθος και εύρος των εμπειριών του καταναλωτή



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Marketing Trends: Στη μάχη κατά του «short termism», στο δρόμο υπέρ του «brand activism»
Ποια είναι τα μεγάλα ζητήματα που θα απασχολήσουν το marketing και το «σύμπαν» της εμπορικής επικοινωνίας το 2020; Ποιες από τις τάσεις που εμφανίστηκαν τα προηγούμενα χρόνια θα εξελιχθούν τελικά σε πραγματικούς ρυθμιστές και ποιες θα αποδειχθούν πιο αδύναμες; Ερευνητικά δεδομένα από αναγνωρισμένα κέντρα γνώσης, σκιαγραφούν το «γήπεδο» του marketing & communications για το 2020.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Αλυσίδες ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών: Στοχεύοντας στο βέλτιστο customer experience
  • Ασφαλιστικά προϊόντα & υπηρεσίες: Καινοτομία, με κοινωνικό πρόσημο
  • Retail καυσίμων: Disruption στους άξονες της βιωσιμότητας και της πελατοκεντρικότητας
  • Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών: Επετειακή απονομή με άρωμα… Όσκαρ!
  • Global Link: Βιώνοντας όλο το βάθος και εύρος των εμπειριών του καταναλωτή
Creativity

Ogilvy | Γερμανός | Καμπάνια Creativity
Ένα ανατρεπτικό και εντυπωσιακό show, τρεις από τους πλέον αγαπημένους κριτές της ελληνικής τηλεόρασης και αμέτρητα «ναι» στα δώρα τεχνολογίας χαρακτήρισαν τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Γερμανού, την οποία δημιούργησε για λογαριασμό του η Ogilvy.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Soho Square Athens | Γιατροί Χωρίς Σύνορα | Καμπάνια
  • Pollen | Betshop | Καμπάνια
Digital / New Media

IMC19: «Data inspired creativity», το μέλλον της αγοράς
Κανείς δεν φαίνεται να στέφεται απόλυτος νικητής στο «bras de fer» μεταξύ data και creativity. Αντίθετα, οι δύο πλευρές καλούνται πλέον να δουλέψουν μαζί αρμονικά, αξιοποιώντας εκατέρωθεν τα πλεονεκτήματά τους. Με αυτή τη σκέψη αποχαιρέτησε το 2019 ο IAB Hellas, στο πλαίσιο του συνεδρίου imc19 «Data vs Creativity: The Great Frenemies».

Public Relations

Corporate Communication Conference: Engagement, storytelling και integration «κερδίζουν τη μάχη» για τα PR
Πώς μπορούν οι εταιρείες να δημιουργήσουν μακροχρόνιες συνδέσεις με το κοινό; Ποια είναι τα βασικά KPIs για τον εταιρικό μετασχηματισμό και ποια στοιχεία ξεχωρίζουν τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες PR;

Market Research

Έρευνα Phaistos Networks | Video content στα ελληνικά sites: Οι Έλληνες το αγαπούν!
Την στερεότυπη αντίληψη που λέει ότι η κατανάλωση video content συμβαίνει κυρίως στις μεγάλες πλατφόρμες, έρχεται να αμφισβητήσει πρόσφατη, πρωτότυπη έρευνα. Τα ευρήματα, δείχνουν το ενδιαφέρον που συγκεντρώνει το ελληνικό digital οικοσύστημα.

Μόνιμες Στήλες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778