Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

PressiousArvanitidis: Συζήτηση με τον Βασίλη Ευθυμίου, υπεύθυνο R&D της PressiousArvanitidis
Οι πρόσφατες βραβεύσεις ήταν η αφορμή για να συζητήσουμε με τον άνθρωπο που γνωρίζει τη συσκευασία όσο λίγοι. Δεν είναι τα πολλά χρόνια εμπειρίας του στον χώρο, αλλά το πώς αντιλαμβάνεται τη συσκευασία και το πώς «σχετίζεται» μαζί της, που του δίνουν αυτόν τον τίτλο.

Media

Τηλεόραση: Ξεκινά η «μάχη» για τα 300 εκατ. ευρώ της διαφημιστικής δαπάνης
Σφοδρός ανταγωνισμός μεταξύ πέντε τηλεοπτικών σταθμών γενικής στόχευσης, πολυδάπανες επενδύσεις και υπερπροσφορά περιεχομένου είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της τηλεοπτικής σεζόν που ξεκινά, με μεγάλα ρίσκα και υψηλές αξιώσεις για τον καταμερισμό της διαφημιστικής πίτας η οποία σε ετήσια βάση φτάνει τα 300 εκατομμύρια ευρώ.

Creativity

MullenLowe Athens | Adoro Creamy Gouda | Καμπάνια Creativity
Τι συμβαίνει όταν τα παιδιά έχουν κουραστεί να τρώνε κάθε μέρα το ίδιο, βαρετό τοστ που τους σερβίρουν οι γονείς τους;

Digital / New Media

Σπύρος Ανδριόπουλος, Aboutnet: «Βασική μας προτεραιότητα είναι το value for money»
Με 20 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η Aboutnet μπορεί να θεωρηθεί μία από τις ιστορικές εταιρείες στον χώρο της δημιουργίας sites και e-shops και του digital marketing. Ατενίζοντας το μέλλον, η Aboutnet προσεγγίζει την ανάπτυξή της με νέες επενδύσεις αλλά με το ίδιο «μυστικό επιτυχίας»: Το value for money.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778