Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Πέμπτη, 27 Απριλίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 1512

Κυκλοφορία: 24/4/2017 Κυρίως Θέμα: Ανδρέας Στάιος, Digital Director, UM: «Συνδέουμε brand και κοινό-στόχος, την κατάλληλη στιγμή» Διαβάστε Επίσης: Η Εταιρική Επικοινωνία γίνεται πολύ πιο «proactive & interactive»



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Corporate Superbrands Greece 2016: Βραβεύοντας τις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες στην Ελλάδα
Οι επωνυμίες-Superbrands αναδείχθηκαν για 5η φορά στην Ελλάδα, μέσα από ένα μεγάλο φάσμα εταιρειών και κλάδων. Παράλληλα, απονεμήθηκε και ειδικό βραβείο στην εταιρική επωνυμία που συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • customer service: Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Consumers aged 44-55: Σκιαγραφώντας το πιο δυναμικό group της κατανάλωσης
  • Χυμοί-Αναψυκτικά: Η κατηγορία που «Στύβει» το μυαλό της για καινοτομία
Advertising

Ermis Awards 2016: Σχέσεις, ενσυναίσθηση και κβαντική εμπειρία...
Η πρώτη ημέρα των φετινών Ermis Awards, τα οποία πραγματοποιήθηκαν στις 13 Μαρτίου, ήταν αφιερωμένη σε ομιλίες από διεθνείς επαγγελματίες του χώρου. Πολλά και σημαντικά ακούστηκαν για το μέλλον της Επικοινωνίας και της Διαφήμισης, ακόμη και το πώς η κβαντική εμπειρία μπορεί να διαμορφώσει βιομηχανίες και τεχνολογία.

Creativity

Brainwash FX | Dors | Καμπaνια Creativity
Η Brainwash FX επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια του brand ένδυσης Dors.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • MullenLowe Athens | Green Cola | Καμπάνια
  • Frank & Fame | Καραμολέγκος | Τηλεόραση
Digital / New Media

Ανδρέας Στάιος, Digital Director, UM: «Συνδέουμε brand και κοινό-στόχος, την κατάλληλη στιγμή»
Τη σημασία εύρεσης της κατάλληλης στιγμής για αποδοτική επικοινωνία μεταξύ social media χρηστών και brands τονίζουν τα ευρήματα της παγκόσμιας έρευνας Wave 9, την οποία εκπονεί η UM, μέλος της IPG Mediabrands. Κύρια δραστηριότητα των χρηστών αναδεικνύεται πλέον το Instant Messaging, καθώς και η παρακολούθηση video, ενώ η Ελλάδα ακολουθεί με γοργούς ρυθμούς πια τις παγκόσμιες τάσεις και το «Smart Age».

Direct Marketing

The Year Ahead | Sales Promotion
"Καθημερινή προσαρμογή στις ανάγκες της αγοράς". "Integration υπηρεσιών, νέες ιδέες και λειτουργίες". "Engagement καταναλωτών με τα brands, με μετρούμενα αποτελέσματα". Πρόκειται για ορισμένες μόνο από τις βασικές τάσεις που η αγορά αναμένει να εξελιχθούν το 2017, τάσεις που αποτυπώνονται μέσα από τις απόψεις κορυφαίων ανωτάτων στελεχών της αγοράς.

Public Relations

Corporate Affairs Excellence Awards 2016: Πρακτικές προς μίμηση στις Εταιρικές Υποθέσεις
Με περισσότερες συμμετοχές από κάθε άλλη φορά ολοκληρώθηκαν τα Corporate Affairs Excellence Awards 2016, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές στον τομέα των Εταιρικών Υποθέσεων στην Ελλάδα. Συνολικά, απονεμήθηκαν 24 βραβεία και ειδικές διακρίσεις σε 23 εταιρείες.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Η Εταιρική Επικοινωνία γίνεται πολύ πιο «proactive & interactive»
Μόνιμες Στήλες

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778