Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Πέμπτη, 19 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 1543

Κυκλοφορία: 16/7/2018 Κυρίως Θέμα: Παπαστράτος: «Η επαφή με τον καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό ταξίδι» Διαβάστε Επίσης: Retailers back to the city: Ταχύτητα και ευκολία για τους «Urban Shoppers»



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Γιώργος Τσαπρούνης, Wind Hellas: «Όταν τρέχεις με τους καλύτερους, γίνεσαι καλύτερος»
Έχοντας προσθέσει ένα ακόμη χρυσό βραβείο στην τροπαιοθήκη της, αυτή τη φορά στα Sports Marketing Awards 2018, η WIND γνωρίζει καλά ότι ο στίβος της επικοινωνίας έχει πολλά κοινά με τον δρομικό στίβο: απαιτεί προσήλωση στους στόχους, αφοσίωση και αξιόπιστους συνεργάτες.

Advertising

Tamara Ingram, CEO, J. Walter Thompson: «Η διαφήμιση θα είναι πάντα η μαγική οντότητα που λύνει προβλήματα»
Στην Αθήνα βρέθηκε πρόσφατα η Tamara Ingram, Chief Executive Officer Worldwide της J. Walter Thompson. Στον απόηχο των αλλαγών που σημειώθηκαν πρόσφατα στον όμιλο WPP, η Tamara Ingram αποτυπώνει πολύτιμα insights για το μέλλον της διαφήμισης, αλλά και του ομίλου.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Nick Law, Publicis Groupe: Το μυστικό κάθε επιτυχίας
  • Ιωάννα Δρέττα, Marketing Greece: «Ψάχνουμε την καινοτομία στην προβολή της Ελλάδας»
Media

Τηλεόραση και αποτελεσματικότητα: Πρόκληση η μείωση του brand loyalty
Ας μιλήσουμε για την αναγκαιότητα των GRP’s στην τηλεόραση. Αγοράζουμε GRPs, γιατί είναι τα «τουβλάκια» που κτίζουν την Κάλυψη κάθε καμπάνιας. Και η καμπύλη κάλυψης έχει την μορφή που φαίνεται στο σχήμα 1. Η οικονομική κρίση μείωσε σημαντικά το loyalty στις μάρκες. H σχετική ερώτηση της έρευνας TGI της MRB Hellas, το αποτυπώνει ξεκάθαρα: «Όταν βρω καλή μάρκα, δεν την αλλάζω».

Creativity

Publicis One | Bristol-Myers Squibb | Καμπάνια Creativity
Η Publicis One δημιούργησε για λογαριασμό της Bristol - Myers Squibb την καμπάνια ενημέρωσης και αφύπνισης για το μελάνωμα «Το Δέρμα Δεν Ξεχνά».

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Bold Ogilvy | Ούζο 12 | Καμπάνια
  • McVictor & Hamilton | ΕΨΑ | Καμπάνια
Μόνιμες Στήλες
  • Editorial: Απλά ερωτήματα, δύσκολες απαντήσεις…
  • Marketing... Rules!: "Marketing... Rules!" της Ζέτας Χειμωνίδου
  • Media:Possible: Programmatic & GDPR
  • Επί τάπητος: Ο ελληνικός Τύπος έχει μέλλον ως διαφημιστικό μέσο
  • Λόγω... επικοινωνίας: Unstereotyping

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778