Marketing Week - Τρέχον Τεύχος

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Marketing

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας
Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Advertising

40 χρόνια Bold Ogilvy | Τα χρόνια περνάνε, η Δημιουργικότητα ποτέ.
«Τα χρόνια περνάνε, η Δημιουργικότητα ποτέ». Με αυτή τη φράση και μέσα από ένα περιεκτικό infographic, η Bold Ogilvy ξεδιπλώνει τη δημιουργική και επιχειρηματική ιστορία της, γιορτάζοντας φέτος τα 40 της χρόνια.

Media

Διαφήμιση και συνδρομητική tv: Περιεχόμενο, περιεχόμενο, και πάλι περιεχόμενο!
Η έκφραση «Content is king» του Bill Gates βρίσκει ιδανική εφαρμογή στον χώρο της συνδρομητικής τηλεόρασης. Οι πλατφόρμες επενδύουν στον συνεχή εμπλουτισμό τους με ποιοτικό περιεχόμενο, προσφέροντας ψυχαγωγία στους συνδρομητές, αλλά και ένα ιδανικό περιβάλλον στους διαφημιζόμενους για να προσεγγίσουν το κοινό που τους ενδιαφέρει.

Creativity

Socialab | Φρεσκούλης | Τηλεόραση Creativity
Η Socialab δημιούργησε το νέο τηλεοπτικό σποτ για τον Φρεσκούλη, «Αληθινά Φρέσκο».

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Imba | Lux | Digital Creativity
  • FCBGnomi | Blue Star Ferries | Τηλεόραση
Digital / New Media

Lucjan Exner, Inmobi: Σε «hangover» ως προς την υιοθέτηση του «mobile-first»
Παρόλο που πολλοί διαφημιζόμενοι βρίσκονται ακόμα σε «hangover», καθώς μεταβαίνουν από το web στο mobile περιβάλλον, εντούτοις το mobile διεκδικεί τον τίτλο του «mobile first» στο digital mix τους, αποτελώντας το πιο οικείο και άμεσο μέσο.

Μόνιμες Στήλες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778