Τετάρτη, 6 Μαΐου 2015

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Frank & Fame στο roster της L’ Oreal Hellas Digital / New Media | 5 Μαΐου 2015 | 16:33 Στους συνεργάτες επικοινωνίας της L’Oreal Hellas συμπεριλαμβάνεται πλέον και το σχήμα Frank & Fame, καθώς έχει αναλάβει το δημιουργικό μέρος για την ψηφιακή επικοινωνία του brand Vichy.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

5/5, 16:46
Η 3Μ στις πιο ηθικές εταιρείες παγκοσμίως για το 2015
Η 3Μ περιλαμβάνεται, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στη λίστα του Ethisphere Institute με τις πιο ηθικές εταιρείες παγκοσμίως για το 2015 (World’s Most Ethical Companies).

Advertising

5/5, 16:53
Στην Orange Advertising το ΙΕΚ Δέλτα
Στην Orange Advertising ανέθεσε πρόσφατα το σύνολο της επικοινωνίας και προβολής του το ΙΕΚ Δέλτα.

Media

5/5, 16:58
Επέκταση συνεργασίας Νοva – Super League μέχρι το 2019
Σε επέκταση της συμφωνίας με την Super League προχώρησε η Nova, για τα επόμενα 4 χρόνια.

Creativity

27/4, 12:20
McCann Erickson | MasterCard | Τηλεόραση
Η McCann Erickson υπογράφει τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της MasterCard με θέμα τις ανέπαφες συναλλαγές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

5/5, 17:50
Η La Place Media στο Programmatic & Data Conference
Μία από τις μεγαλύτερες συμμαχίες εκδοτικών ομίλων στην Ευρώπη, η La Place Media, θα δώσει το «παρών» στο επερχόμενο Programmatic & Data Conference, το οποίο διοργανώνει το Marketing Week την Πέμπτη, ...

Public Relations

5/5, 18:06
Από την H+K Strategies η καμπάνια «Αναπνέω»
Η Hill+Knowlton Strategies, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τη Novartis Hellas, ανέλαβε τη δημιουργία concept και την υλοποίηση της 360°καμπάνιας «Αναπνέω», η οποία για δεύτερη χρονιά συνεχίζει τη ...

Market Research

24/4, 18:23
ΣΕΣΜΑ: Νέα επιδείνωση των μεσοπρόθεσμων προσδοκιών για την οικονομία
Νέα επιδείνωση των μεσοπρόθεσμων προσδοκιών για την οικονομία καταγράφει το πρώτο τρίμηνο του 2015 ο δείκτης GMCCI – Οικονομική Συγκυρία, σύμφωνα με έρευνα του Συνδέσμου Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ...

Μόνιμες Στήλες

30/4, 12:59
Πότε το κράτος θα πάψει να παριστάνει τον άρχοντα των καναλιών;
Οι κινήσεις της κυβέρνησης σε ό,τι αφορά τα τηλεοπτικά κανάλια, που ξεκίνησαν -ως συνήθως- με τη διακήρυξη των καλύτερων προθέσεων, έχουν ήδη αρχίσει να θυμίζουν τους προκατόχους της. Με μια όμως ουσι...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής υγιεινής: Η εταιρική ευθύνη σημαντικό μέσο προσέγγισης των καταναλωτών

Ο έντονος ανταγωνισμός και η εταιρική ευθύνη είναι δύο από τα βασικότερα χαρακτηριστικά της κατηγορίας προϊόντων προσωπικής υγιεινής. Παράλληλα, σε μια τόσο ευρεία κατηγορία τα νέα λανσαρίσματα είναι συνεχή και πολυάριθμα, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας καταλαμβάνουν αρκετά μεγάλο μερίδιο αγοράς, ενώ τα brands δραστηριοποιούνται όλο και περισσότερο στα social media.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2015 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778