Τετάρτη, 22 Οκτωβρίου 2014

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Δύο νέα business units από την Warply Digital / New Media | 21 Οκτωβρίου 2014 | 16:32 H Warply, εταιρεία Mobile Marketing και CRM, προχώρησε στη δημιουργία δύο νέων business units, των Warply Audiences και Warply Mobility, τα οποία αφορούν το μεν πρώτο σε εξειδικευμένες υπηρεσίες για τη συλλογή δεδομένων χρηστών σε πραγματικό χρόνο μέσα από mobile apps, ενώ το δεύτερο το σχεδιασμό και την κατασκευή εφαρμογών για κινητά.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

21/10, 16:36
Από την Spot JWT τα εγκαίνια του ΑΒ Ελληνικού
Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει το πλάνο ανακαινίσεων των μεγάλων καταστημάτων της, εγκαινιάζοντας το πλήρως ανακαινισμένο ΑΒ στην περιοχή του Ελληνικού, την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου.

Advertising

21/10, 16:44
Από την Tribal η νέα καμπάνια #ImAnAthenian του ΔΑΑ
Η Tribal Worldwide Athens, σε συνεργασία με την Marketing Greece, σχεδίασε το concept #ImAnAthenian, την καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, η οποία προσκαλεί όσους αγαπούν την Αθήνα, να το «δηλ...

Media

20/10, 17:43
Netwix και Ant1Media Lab στο Startup Αthens Youth
Το Netwix και το Ant1Media Lab συμμετείχαν στο 2ήμερο επιχειρηματικό event Startup Αthens Youth, το οποίο πραγματοποιήθηκε 11 με 12 Οκτωβρίου στην Αθήνα.

Creativity

17/10, 12:19
DDB | Cyta | Καμπάνια
Η DDB δημιούργησε τη νέα καμπάνια της Cyta, η οποία επικοινωνεί την είσοδό της στην κινητή τηλεφωνία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

21/10, 16:47
Ποιοί επιχειρηματίες στηρίζουν την ελληνική Huffington Post
Το παράθυρο της διεθνούς ειδησεογραφίας στην Ελλάδα και των ελληνικών εξελίξεων στον κόσμο έρχεται να ανοίξει η ελληνική έκδοση της Huffington Post που στις 20 Νοεμβρίου 2014 ξεκινάει τη λειτουργία τη...

Public Relations

20/10, 17:48
Στην A bit Of Greece αναθέτει η NCIS VIP Protection
Η A bit Of Greece, εταιρεία Marketing & Internet Marketing Services, ανέλαβε την επικοινωνιακή στρατηγική της NCIS VIP Protection, στις χώρες της Ευρώπης, την Ρωσία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την Το...

Market Research

13/10, 16:48
Σε πτωτική τροχιά η αγορά λευκών οικιακών συσκευών
Η εγχώρια αγορά των λευκών ηλεκτρικών οικιακών συσκευών παρουσίασε μείωση τα τελευταία έτη, τόσο σε ποσότητα όσο και σε αξία, σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, σύμφωνα με την 11η έκδοση της κλαδικής μ...

Μόνιμες Στήλες

15/10, 10:14
Επιτυχία; Όχι ευχαριστώ.
Σε πρόσφατο συνέδριο έλαβα από το κοινό την εξής ερώτηση: «Γιατί στην Ελλάδα δεν δημιουργούμε μεγάλα brands με διεθνή απήχηση;».

Κυκλοφορεί το τεύχος 1448

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Διαφήμιση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Υψηλή δημιουργικότητα, αλλά και έλλειψη μετρήσεων

Το μπαρ-εστιατόριο Le Cactus στον Καναδά έπρεπε να γνωστοποιήσει τις βραδιές hot wings που διοργάνωνε κάθε Δευτέρα, ωστόσο το budget δεν αρκούσε. Η καναδική Lg2 σκέφθηκε να αξιοποιήσει τα πίσω φώτα φρένων των ταξί. Τοποθέτησε λοιπόν στο πίσω τζάμι τους ένα ειδικό αυτοκόλλητο και κάθε φορά που το ταξί φρέναρε, αυτό επικοινωνούσε με ευρηματικό τρόπο τις καυτερές «βραδιές» στο Le Cactus.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2014 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778