Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2015

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα


Γιάννης Χήτος

Ο Γιάννης Χήτος στο μετοχικό κεφάλαιο της Green Cola Hellas Marketing | 3 Ιουνίου 2015 | 16:34 Στο μετοχικό κεφάλαιο της ΕΠΑΠ - εταιρείας που κατέχει τα αποκλειστικά δικαιώματα παραγωγής και χρήσης των προϊόντων Green Cola για την Ελλάδα και 12 ακόμη αγορές του εξωτερικού -, εισέρχεται ο Γιάννης Χήτος, ο οποίος αποκτά το 25% αυτού, μέσω της διαδικασίας αύξησής του.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

3/6, 16:50
Στη Red design ανέθεσε η Κωτσόβολος
Την Red design consultants επέλεξε η Κωτσόβολος για το rebranding και την ανανέωση της εικόνας και της ταυτότητάς της στα καταστήματα και την in-store επικοινωνία της με τους καταναλωτές.

Advertising

2/6, 18:46
Spec 172.000 ευρώ από την Enterprise Greece
Η Enterprise Greece έχει προκηρύξει τον διαγωνισμό «Επικοινωνία στα MME στην Ελλάδα για την προώθηση των κατεψυγμένων αλιευτικών προϊόντων», ανώτατου προϋπολογισμού 172.000 ευρώ, πλέον ΦΠΑ 39.560 ευρώ...

Media

2/6, 18:57
Ο Δημήτρης Ηλιόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος στη Δέσμη Εκδοτική
Ο Δημήτρης Ηλιόπουλος αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου στη Δέσμη Εκδοτική (Αθηνόραμα), καθώς και τον τίτλο του Εκδότη και Αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου. Μέχρι πρότινος, ο Δημήτρη...

Creativity

2/6, 16:24
Bold Ogilvy & Mather | Αγελαδίτσα ΦΑΓΕ | Καμπάνια
Η Bold Ogilvy & Mather επιμελήθηκε τη νέα τηλεοπτική καμπάνια για το γιαούρτι Αγελαδίτσα της ΦΑΓΕ, με πρωταγωνίστρια τη Δέσποινα Βανδή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

3/6, 16:55
Η Αγγελική Μπαμπαλούκα στην httpool
H Αγγελική Μπαμπαλούκα αναλαμβάνει την Εμπορική Διεύθυνση και το marketing για το Twitter και το δίκτυο της httpool.

Public Relations

29/5, 18:12
Δύο new business για την Yes.Positive
Δύο νέες συνεργασίες ξεκίνησε πρόσφατα η Yes.Positive Communication. Συγκεκριμένα, η εταιρεία Earth Friendly Products ανέθεσε στην Yes.Positive τη στρατηγική επικοινωνίας, Media Relations και Γραφείο ...

Market Research

22/5, 19:14
Βελτιωμένη η εικόνα του λιανεμπορίου στις χώρες της κρίσης
Η GfK πραγματοποίησε μελέτη σχετικά με το ευρωπαϊκό λιανεμπόριο σε 32 ευρωπαϊκές χώρες, εξετάζοντας την αγοραστική δύναμη, το μερίδιο δαπανών του πληθυσμού στο λιανεμπόριο, τον πληθωρισμό, τη δυναμική...

Μόνιμες Στήλες

2/6, 15:36
Δύο Δρόμοι για Ελληνικά Brands
Στο προηγούμενο άρθρο έγραφα ότι εφόσον η ελληνική οικονομία παράγει ελάχιστα, θα πρέπει να φροντίσουμε τουλάχιστον ώστε γι’ αυτά τα ελάχιστα, να δημιουργήσουμε μέσω του Μάρκετινγκ τη μεγαλύτερη δυνατ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκδηλώσεις - Συνέδρια


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής υγιεινής: Η εταιρική ευθύνη σημαντικό μέσο προσέγγισης των καταναλωτών

Ο έντονος ανταγωνισμός και η εταιρική ευθύνη είναι δύο από τα βασικότερα χαρακτηριστικά της κατηγορίας προϊόντων προσωπικής υγιεινής. Παράλληλα, σε μια τόσο ευρεία κατηγορία τα νέα λανσαρίσματα είναι συνεχή και πολυάριθμα, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας καταλαμβάνουν αρκετά μεγάλο μερίδιο αγοράς, ενώ τα brands δραστηριοποιούνται όλο και περισσότερο στα social media.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2015 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778