Marketing Week

Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Συνεργασία Public και Elpedison Marketing | 17 Φεβρουαρίου 2017 | 15:55 Τα Public και η Elpedison ανακοίνωσαν χθες σε Συνέντευξη Τύπου τη νέα τους συνεργασία. Με κεντρικό μήνυμα «Ενέργεια για να κερδίζεις διπλά», η συνεργασία στηρίζεται στο τρίπτυχο ποικιλία-ευκολία-οικονομία και προσφέρει προϊόντα ηλεκτρικού ρεύματος Elpedison μαζί με ειδικές προσφορές από τα Public.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

17/2, 16:04
Η Vario Clean με νέα εταιρική ταυτότητα
Στο πλαίσιο της επέκτασης σε νέες κατηγορίες και της διεύρυνσης της προϊοντικής της γκάμας, η εταιρεία Vario Clean αλλάζει όνομα και γίνεται Vario.

Advertising

16/2, 16:39
Διεθνής διάκριση για την Initiative και το Magic
Το λανσάρισμα της καμπάνιας του παγωτού της Algida, Magic Double, «Release the beast – Dare to go double», αναδείχθηκε ως το καλύτερο media case study στο European Media Conference της Unilever στο Πα...

Media

15/2, 17:57
«Legion» 3D ενέργεια από το Fox
Την Πέμπτη 16, την Παρασκευή 17 και το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου στο The Mall Athens, το Fox δίνει την ευκαιρία σε όλους να μπουν στο σύμπαν του «Legion», της νέας σειράς που προβάλλεται κάθε Πέμπτη στις...

Creativity

16/2, 14:13
Socialab | Sanitas | Digital
Η Socialab δημιούργησε για τη Sanitas και με αφορμή τα 50 χρόνια παρουσίας της μάρκας στην ελληνική αγορά, πραγματικές ιστορίες ανθρώπων μέσω δύο Facebook ενεργειών, οι οποίες έτρεξαν στο Facebook Pag...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

17/2, 16:03
Performance & eCommerce στο επίκεντρο του AllThingsFacebook’17
Όντας ξεκάθαρα το πιο δημοφιλές Μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook αποτελεί βασικό συστατικό του marketing mix των περισσότερων brands.

Public Relations

16/2, 17:09
Στην Palladian ανέθεσε το Ινστιτούτο CRI
Το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης, CRI, επέλεξε μετά από έρευνα αγοράς την εταιρεία Palladian Communications Specialists ως σύμβουλο επικοινωνίας.

Market Research

9/2, 17:16
Το καταναλωτικό κλίμα της ΕΕ στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 9 ετών
Η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ευρώπη παρουσίασε πολύ θετική ανάπτυξη κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2016, σύμφωνα με την έρευνα της GfK Consumer Climate (Καταναλωτικό Κλίμα στην Ευρώπη).

Μόνιμες Στήλες

1/2, 09:50
Οι ρυθμίσεις στα ΜΜΕ, ο δρόμος προς την κόλαση και οι καλές προθέσεις…
Όπως λέει η γνωστή λαϊκή ρήση, «καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα». Η σημερινή κυβέρνηση έχει εδώ και καιρό αναλάβει μια σειρά από πρωτοβουλίες στο χώρο των ΜΜΕ, οι οποίες όμως αντί να ολοκλη...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκδηλώσεις - Συνέδρια


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τυποποιημένο Ψωμί: Με «μαγιά» την καινοτομία και τις διατροφικές αξίες

Το τυποποιημένο ψωμί αποτελεί αγορά με ισχυρή δυναμική, καθώς αποτελεί ως προϊόν αναπόσπαστο μέρος της διατροφής των καταναλωτών, σε καθημερινή βάση. Με τις διατροφικές τάσεις να επαναπροσδιορίζουν σε μεγάλο βαθμό τις αγοραστικές προτιμήσεις του κοινού και τις πωλήσεις να «ξεφουσκώνουν» σε κάποιες κατηγορίες, η καινοτομία και τα νέα λανσαρίσματα μοιάζουν να είναι η λύση για να διατηρηθεί ζεστή η κίνηση στην αγορά.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778