Marketing Week

Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Η Cream επικοινωνεί τα 175 χρόνια της Εθνικής Τράπεζας Advertising | 13 Ιανουαρίου 2017 | 18:10 Η Εθνική Τράπεζα συμπληρώνει 175 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, η Cream δημιούργησε σχετική εταιρική καμπάνια, η οποία αποτελείται από τηλεοπτικό και διαδικτυακό περιεχόμενο.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

13/1, 18:19
Ενέργεια της Estee Lauder Hellas με την E²Aroma
H Estee Lauder Hellas ανέθεσε στην εταιρεία E²Aroma, να «επικοινωνήσει» τη νέα της σειρά αρωμάτων Modern Muse Le Rouge Gloss και Nuit με καινοτόμο τρόπο, στους πελάτες των πολυκαταστημάτων Attica την ...

Advertising

13/1, 18:18
Απάντηση από τη Βουλή προς την ΕΔΕΕ
Όσες εταιρείες επικοινωνίας δεν είχαν συναλλαγές σχετικές με προεκλογικές δραστηριότητες κομμάτων και υποψηφίων βουλευτών (εκλογές Ιανουαρίου & Σεπτεμβρίου 2015), απαλλάσσονται της υποχρέωσης οποιασδή...

Media

11/1, 16:47
Νέα ραδιοφωνική εκπομπή στον Focus Fm 103.6
Ο Focus Fm 103.6 Θεσσαλονίκης παρουσιάζει τη νέα ραδιοφωνική εκπομπή «Έλληνες 5 Ηπείρων».

Creativity

12/1, 14:41
McCann Athens | L’Oreal Paris, Hondos Center | Καμπάνια
Μία στις τέσσερις γυναίκες έχουν υποστεί ή υφίστανται ενδοοικογενειακή βία. Οι περισσότερες από αυτές καλύπτουν το πρόβλημα και αρνούνται να ζητήσουν βοήθεια για αυτό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

13/1, 18:22
Η Groupama λανσάρει το app Groupama Now
Με γνώμονα τις τεχνολογικές εξελίξεις και την προσπάθεια για ολοένα και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, η Groupama Ασφαλιστική ανέπτυξε την εφαρμογή Groupama Now για κινητές συσκευές.

Public Relations

11/1, 16:06
Στην αία relate τα PR της Παπαστράτος
Στην αία relate ανέθεσε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Εταιρικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων η Παπαστράτος, θυγατρική της Philip Morris International Inc (PMI).

Market Research

11/1, 16:52
Commercial analytics: «κλειδί» για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων καταναλωτικών προϊόντων
Έρευνα της ΕΥ διαπιστώνει πως το 73% των επιχειρήσεων καταναλωτικών προϊόντων και λιανικής θεωρούν την επιδίωξη κερδοφόρου ανάπτυξης ως μια πολύ μεγαλύτερη πρόκληση, σε σχέση με την προηγούμενη δεκαετ...

Μόνιμες Στήλες

7/12, 10:17
Μια ακόμα αναβολή του παραλόγου, για τους λάθος λόγους…
Άλλη μία αναβολή πήρε ο νόμος 4279 του 2014, που αφορά στη λεγόμενη υποχρεωτική απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ). Ο νόμος αυτός συμπληρώνει το σύστημα των π...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αλκοολούχα Ποτά: Με βασικό «συστατικό» την ψηφιακή επικοινωνία

Με την εορταστική περίοδο προ των πυλών, τα αλκοολούχα ποτά έχουν την «τιμητική» τους. Με νέα λανσαρίσματα, ευρηματικές προωθητικές ενέργειες αλλά και διεύρυνση στις προτάσεις κατανάλωσης εντός και εκτός σπιτιού, τα αλκοολούχα διατηρούν ανά περίπτωση την «luxury» ταυτότητά τους, υιοθετώντας παράλληλα έναν πιο «fun» χαρακτήρα. Σταθερή παράμετρος σε όλα αυτά, παραμένει η προσήλωση στις αρχές του υπεύθυνου marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778